KBE
Well-known member
Voor 299 heb je 1.Wij hebben geen xbox, geen idee of jonas op pc speelt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor 299 heb je 1.Wij hebben geen xbox, geen idee of jonas op pc speelt
Voor twee games op een jaar op te spelen....Voor 299 heb je 1.
Zullen wel wat meer games komen die xbox / pc gaan zijn, dus zo verkeerd is dat niet voor beide consoles te hebben eigenlijk. Nog altijd goedkoper dan een game pc te bouwen dezer dagen.Voor twee games op een jaar op te spelen....
Vanguard idd van hetzelfede :/ik had dat gevoel ook bij Vanguard dant'is jammer om te zeggen maar dit jaar terug géén deftige MP ?
Back 4 Blood dan maar zeker?![]()
Er is natuurlijk meer keuze dan enkel CoD en BF.Dus met andere woorden geen deftige mp meer op de markt,vanguard trekt op niks en deze is het ook niet,en warzone ben ik beu,jaartje zonder een mp shooter komt eraan.
Moest ik moeten kiezen zou ik weer eerder voor cod gaan.Dus met andere woorden geen deftige mp meer op de markt,vanguard trekt op niks en deze is het ook niet,en warzone ben ik beu,jaartje zonder een mp shooter komt eraan.
Ik speel nog steeds Hardline, de community is best nog redelijk onder BE/NL/DE spelers op het spel en discord. Je mag me altijd toevoegen,Is er ergens ne discord of whatever met mensen die dit spel spelen (op PC) en ook zullen kopen? Kvind het wel leuk solo maar met wat meer mensen in een squad zou toffer zijn.
Gunner in een tank ofzo is onmogelijk, schokt kweenie hoe hard.
Denk maar aan BF2 naar BF3, dat duurde inderdaad heel lang maar het was het wachten waard. Al was op einde BF2 SE meest begeerde shooter.Het voelt wel als een BF game aan maar beetje in nieuw jasje gestoken .
Ik speel al heel men leven BF games en het vliegen is ook weer zoals vroeger , natuurlijk dit is een Beta en zelfs als de full version uit is zal het nog niet top draaien , maar dat komt wel goed , vind het echt top en het is idd niet fast paced zoals cod en zal het hopelijk nooit worden het is geen arcade shooter , maar ze hebben het zeker niet slecht gedaan en er zullen nog veel beter maps in komen en alles zal beter draaien stabieler en meer beelden per seconde , maar je moet echt wat geduld hebben bij een BF release hoor .
De game is wel arcade? Het speelt misschien een tikkeltje trager dan COD maar veel verschil is er niet meer.Het voelt wel als een BF game aan maar beetje in nieuw jasje gestoken .
Ik speel al heel men leven BF games en het vliegen is ook weer zoals vroeger , natuurlijk dit is een Beta en zelfs als de full version uit is zal het nog niet top draaien , maar dat komt wel goed , vind het echt top en het is idd niet fast paced zoals cod en zal het hopelijk nooit worden het is geen arcade shooter , maar ze hebben het zeker niet slecht gedaan en er zullen nog veel beter maps in komen en alles zal beter draaien stabieler en meer beelden per seconde , maar je moet echt wat geduld hebben bij een BF release hoor .
Ik ben dat echt niet gewoon die tanks, helikopters etc loop beetje verloren.