Battlefield 2042

Battlefield 2042

Dus met andere woorden geen deftige mp meer op de markt,vanguard trekt op niks en deze is het ook niet,en warzone ben ik beu,jaartje zonder een mp shooter komt eraan.

Paar matchkes gespeeld en ik vind het wel goed. Enigste dat ik wat mis zijn goede scopes maar voor de rest speelt het niet slecht. Mooie graphics en goede map, enkel kom ik af en toe wat glitches tegen maar niks groundbreaking.

Mijn eerste rondje infantry BF6 beta.
-boring en wat grijs, spreek over gameplay en graphics hier
-op medium 1080p loopt het ook niet zo goed hier (gtx1060 6Gb en core i5 4670, 8j oude cpu is niet ideaal)
-geluid? idd zo dof... bij BF4 is dat enorm open en levendig
-long en zelfs medium distance battles en zichtbaarheid vijanden ... méh, gebrek scopes zeker, en grote open map

Voelt wat als rare mix BF V en BF3 en 4 met sommige movement physics van de V waar ik niet van hield en een wat onoverzichtelijke (ver van fijn getunede) UI. De non destruction van gebouwen etc valt idd ook op. Mogelijks wat teveel voor de engine in 128pl match.
Tjah. BF6 wordt geen order bij release denk ik, effe wachten dan en zien hoe het spel draait bij de release.

Laatst bewerkt:
Het voelt wel als een BF game aan maar beetje in nieuw jasje gestoken .
Ik speel al heel men leven BF games en het vliegen is ook weer zoals vroeger , natuurlijk dit is een Beta en zelfs als de full version uit is zal het nog niet top draaien , maar dat komt wel goed , vind het echt top en het is idd niet fast paced zoals cod en zal het hopelijk nooit worden het is geen arcade shooter , maar ze hebben het zeker niet slecht gedaan en er zullen nog veel beter maps in komen en alles zal beter draaien stabieler en meer beelden per seconde , maar je moet echt wat geduld hebben bij een BF release hoor .

Is er ergens ne discord of whatever met mensen die dit spel spelen (op PC) en ook zullen kopen? Kvind het wel leuk solo maar met wat meer mensen in een squad zou toffer zijn.

Gunner in een tank ofzo is onmogelijk, schokt kweenie hoe hard.

Is er ergens ne discord of whatever met mensen die dit spel spelen (op PC) en ook zullen kopen? Kvind het wel leuk solo maar met wat meer mensen in een squad zou toffer zijn.

Gunner in een tank ofzo is onmogelijk, schokt kweenie hoe hard.
Ik speel nog steeds Hardline, de community is best nog redelijk onder BE/NL/DE spelers op het spel en discord. Je mag me altijd toevoegen,

Konflict_179

Ik speel al heel men leven BF games en het vliegen is ook weer zoals vroeger , natuurlijk dit is een Beta en zelfs als de full version uit is zal het nog niet top draaien , maar dat komt wel goed , vind het echt top en het is idd niet fast paced zoals cod en zal het hopelijk nooit worden het is geen arcade shooter , maar ze hebben het zeker niet slecht gedaan en er zullen nog veel beter maps in komen en alles zal beter draaien stabieler en meer beelden per seconde , maar je moet echt wat geduld hebben bij een BF release hoor .
Denk maar aan BF2 naar BF3, dat duurde inderdaad heel lang maar het was het wachten waard. Al was op einde BF2 SE meest begeerde shooter.

De game is wel arcade? Het speelt misschien een tikkeltje trager dan COD maar veel verschil is er niet meer.

Nuja vind de game niet zo slecht maar ook niet wow, zal hem wel kopen voor met een groep maten te spelen.

Ik ben dat echt niet gewoon die tanks, helikopters etc loop beetje verloren.

Dat komt wel hoor, was bij mij ook wennen toen ik aan BF2 begon indertijd komende van Quake3, UT99, RTCW etc. (vooral arena shooters dus)
Vooral maken dat je comfortabel bent met alle key binds voor elk type voertuig, en maar oefenen dan
Ga ik nog effe testen die vehicles. Voor mij moet de infantry eerst goed zitten, dan balans vehicles infantry
... maar laatstse duurt soms even bij elke nieuwe BF, idem voor alle wapens

Laatst bewerkt:
Dat word je echt wel gewoon ik heb 12000kills met main battle tank in BF4 en 3000 in BF3 en heb al misschien 1000helicopters uit de lucht geknald met een gewone tank dus das echt ervaring en goed kunnen mikken , maar dat zit wat in de genen lol

BF is toch nog altijd niet echt arcade is oorlog simulator , cod is echt arcade , maar bon maakt eigenlijk niet uit .Ik vind het echt een leuk spel , maar BF heeft veel leukere maps dan deze , dus staar je niet blind op deze beta , je moet ook wat ervaring opdoen en dat loopt allemaal los.

Wat ik echt irritant vind is dat ik het verschil tussen teammates en vijand maar half zie. Ja nadat je er eerst 10 seconden op mikt zie je plots oranje boven het ventje.

En ik moet niet de enige zijn want we staan vaak oog in oog en geen 1 van de 2 die direct schiet.

Terug
Bovenaan