Battlefield 2042

Battlefield 2042

Liefdesbrief naar de BF4 fans. De Jet bazooka kill, de quad C4, de lift,... En niet te vergeten StoneMountain zijn stem.

Om een of andere reden speel ik vaker Cod ( omdat ik zo goed als altijd alleen speel ), denk bij BF dat je echt wat met vrienden moet spelen.

Om een of andere reden speel ik vaker Cod ( omdat ik zo goed als altijd alleen speel ), denk bij BF dat je echt wat met vrienden moet spelen.
Klopt 100 %
Battlefield met vrienden maakt het niet alleen plezanter, het maakt het ook gewoon veel gemakkelijker.
Je kan je team waarschuwen dat je bent afgeschoten door iemand die zo dadelijk de hoek komt omgelopen. Je kan perfect die lastige sniper verraden waarna je team een raket in zijn vizier kan schieten. Je kan zeggen dat ze je even moeten komen oppikken met die tank van hun.
Allemaal dingen die je niet kan doen met randoms (die spelen meestal sniper).
Daarom zal het beste squad meestal een clan-tag hebben,,, die zijn altijd in teamspeak.

BF1942 - Forgotten Hope 😍
BF2 - Project Reality :love2:

FH2 en Project Reality kunnen trouwens stand-alone en gratis (en legaal ;)) worden gespeeld voor de liefhebbers.

Ik speelde ook met een maat BF4 en zijn collega , maar ik had hun kei hard ingemaakt en ze waren kwaad op mij en wilden alleen nog in mijn team spelen en uiteindelijk doordat ik altijd topmatchen speelde en zij op hun doos kregen , wilden ze niet meer spelen altijd uitvluchten het spel is niet meer installed , kmoet eten etc...

Dat vind ik echt wel spijtig , kan ik daar iets aan doen?Ze moeten kwaad op hun eigen zijn.

Ik speel nu vooral aleen BF3 en BF4

Ben nu niet omver geblazen eerlijk gezegd, maar das ook omdat ik hier vooral veel tanks en helikopters etc zie. Altijd kapot geschoten worden door OP tanks heb ik geen goesting in lol. Heb ook bang dat die mappen gewoon te groot gaan zijn. Die hoogtes met die wolkenkrabbers enz... dunno... Veel zoeken achter enemies zo ja haha. Ben benieuwd... Veel gameplay was hier niet aan.
Dit zijn toch gewoon de verschillen tussen COD en BF?

Hoe je het draait of keert, deze zal welgekomen zijn.
COD Cold War was beetje meh, en ondertussen heb ik Verdansk wel gezien…
Dus op gebied van MP Shooter is het een klassieke BF.

veel actie, voertuigen. Conquest 👌🏻

Een deftige opvolger van BF3 en 4 zie ik hier in. Laat maar komen... Heb +3000 uren BF4 in origin. Na dat eerste rampjaar kwa netcode en balancing, werd het best een goeie BF game met veel variatie in maps en wapens.
Gameplay in BF valt en staat toch vooral met goede balancing en map design hoor. Idem met netcode met al die spelers en chaos op het scherm soms.

Ben es benieuwd hoe de 128pl games netcode gewijs zullen draaien. Ik hoop dat het geen BF4 toestanden gaan zijn bij de release en het geen jaar duurt eer de game wat deftig speelt

Zelf een 64pl Conquest fan hier sinds BF2. De 128pl mode zal te bezien vallen ivm map sizes en de gameplay flow.

Laatst bewerkt:
Ik overweeg een Xbox Series S te kopen voor deze game (en Xbox Game pass)

Minder zwaar dan de Xbox Series X, maar ik speel aan mijn bureau, niet in mijn woonkamer. Dus 4K hoef ik niet. 1080p op mijn 27" monitor is prima voor mij. Sowieso game ik het liefst dicht bij mijn scherm. Vanuit de zetel gamen, nee. Dat dat is me niet aangenaam.

Battlefield 4 is wel de laatste BF die ik top vond; De rest meh

Minder zwaar dan de Xbox Series X, maar ik speel aan mijn bureau, niet in mijn woonkamer. Dus 4K hoef ik niet. 1080p op mijn 27" monitor is prima voor mij. Sowieso game ik het liefst dicht bij mijn scherm. Vanuit de zetel gamen, nee. Dat dat is me niet aangenaam.

Wie zegt dat deze naar gamepass komt? en als die komt komt die mss voor 10uurtjes met EA play naar gamepass? en niet volledig, want daarvoor heb je EA play PRO nodig?
Heb je geen PC waar je uw gamepass games op kunt spelen? kost je niets dan.

Zou je dan niet eerder kijken voor een game pc ? Kost natuurlijk wel stukje meer...

On-topic:

Aangezien ik geen BF4 thread meer vind waag ik hier mijn kans.

Sinds enkele weken heb ik BF4 terug onder het stof gehaald. Nu zit ik wel met een klein probleem i.v.m. de extra content.
Bij release in 2013 heb ik BF4 digitaal aangekocht op de PS3; inclusief premium.
Later heb ik dan op de PS4 de standard disc edition gekocht. Ik kon de extra content dan terug gewoon downloaden via de store.
Nu na een jaartje pauze zie ik dat dit niet meer mogelijk is. Ik heb geen zin om terug 50€ voor de mappacks te betalen.
Iemand tips? Of heb ik gewoon pech?

Aangezien ik geen BF4 thread meer vind waag ik hier mijn kans.

Sinds enkele weken heb ik BF4 terug onder het stof gehaald. Nu zit ik wel met een klein probleem i.v.m. de extra content.
Bij release in 2013 heb ik BF4 digitaal aangekocht op de PS3; inclusief premium.
Later heb ik dan op de PS4 de standard disc edition gekocht. Ik kon de extra content dan terug gewoon downloaden via de store.
Nu na een jaartje pauze zie ik dat dit niet meer mogelijk is. Ik heb geen zin om terug 50€ voor de mappacks te betalen.
Iemand tips? Of heb ik gewoon pech?
Was die extra content van PS3 compatible met de PS4 editie?
Hmmm, als het nu niet meer mogelijk is kan je misschien wachten op een korting in de store om zo de DLC te kopen (battlefield staat regelmatig met kortingen in de store).
Wat ik wel moet zeggen: ik heb de indruk dat de DLC van BF4 niet meer veel gespeeld wordt. Vooral de main mappacks.
Al is met de aankondiging van BF 2042 deze weer populair geworden, dus misschien toch volle servers op DLC.

Was die extra content van PS3 compatible met de PS4 editie?
Hmmm, als het nu niet meer mogelijk is kan je misschien wachten op een korting in de store om zo de DLC te kopen (battlefield staat regelmatig met kortingen in de store).
Wat ik wel moet zeggen: ik heb de indruk dat de DLC van BF4 niet meer veel gespeeld wordt. Vooral de main mappacks.
Al is met de aankondiging van BF 2042 deze weer populair geworden, dus misschien toch volle servers op DLC.
Ja, want ik heb deze nog veel op de PS4 gespeeld (inc. de mappacks).
Het is met de aankondiging van BF 2042 dat er inderdaad terug meer servers te vinden zijn.

Bedankt alvast.

Dit zijn toch gewoon de verschillen tussen COD en BF?
Hoe je het draait of keert, deze zal welgekomen zijn.
COD Cold War was beetje meh, en ondertussen heb ik Verdansk wel gezien…
Dus op gebied van MP Shooter is het een klassieke BF.

veel actie, voertuigen. Conquest 👌🏻

Hopelijk maken ze eens terug een echte Battlefield. En geen flauw COD afkooksel.
Voor mij mag er zelfs een conquest single player in.

Ik verlang nog steeds naar een battlefield vietnam remake.
Queu Wagner.

Terug
Bovenaan