Battlefield 2042

Battlefield 2042

Voor mij mag er zelfs een conquest single player in.
BF 2042 gaat bot-support hebben.
Dus eigenlijk is dit een soort van conquest - single player.
Ge kunt zelfs een match opstarten met bots samen met een squad kameraden.
Dit doen ze vooral omdat continenten zoals Afrika en Australië problemen hebben om een volle match te krijgen.

BF 2042 gaat bot-support hebben.
Dus eigenlijk is dit een soort van conquest - single player.
Ge kunt zelfs een match opstarten met bots samen met een squad kameraden.
Dit doen ze vooral omdat continenten zoals Afrika en Australië problemen hebben om een volle match te krijgen.

Awel, sign me up. Lijkt me fun. Dit houdt ook Counterstrike source (tot op vandaag) nog altijd ietwat in leven.
(Alsook in css, bots hoeven niet altijd super easy te zijn :p)

Awel, sign me up. Lijkt me fun. Dit houdt ook Counterstrike source (tot op vandaag) nog altijd ietwat in leven.
(Alsook in css, bots hoeven niet altijd super easy te zijn :p)
Dit was ook in Titenfall het geval, dat er bots tussen liepen. Maar in BF worden die vervangen zodra er spelers de server willen joinen.

Crossplay is bevestigd. Was blijkbaar niet meteen het plan want ze hebben de playtest ofzoiets erdoor terug geduwd. En je kan het ook uit zetten als je het niet wil, maar dan zet je bv ook uit om samen met xbox spelers te spelen. Je kan pc er bv niet specifiek uit filteren 😂 Laten we hopen op deftige anti-cheat... Maar dat willen pc spelers zelf ook natuurlijk lol, om de rotte appels eruit te filteren zo goed mogelijk.

Ja gaat toch nooit tegen ps4 spelers uitkomen omwille dat ze maar tot 64 spelers online kunnen en ps5 tegen 128

Krijgen de console spelers dan aim assistance?

Want bij mijn weten heeft Microsoft in 2010 ook al eens een groot experiment gedaan met crossplay dat ze snel achter zich hebben gelaten omdat het een onvoorstelbaar bloedbad was in het voordeel van de muis + keyboard gebruikers.

Want bij mijn weten heeft Microsoft in 2010 ook al eens een groot experiment gedaan met crossplay dat ze snel achter zich hebben gelaten omdat het een onvoorstelbaar bloedbad was in het voordeel van de muis + keyboard gebruikers.
Heeft volgens mij niets met Console te maken, maar eerder met controller. Volgens mij krijg je in veel scooters Aim assist als je een controller gebruikt op PC ook.

Ja gaat toch nooit tegen ps4 spelers uitkomen omwille dat ze maar tot 64 spelers online kunnen en ps5 tegen 128

Oude generatie consoles krijgen geen crossplay. Enkel ps5, xbox series x en pc.
Console heeft altijd aim assist gehad, maar blijkbaar overtunen ze het nogal snel als console speelt in dezelfde lobbies als pc. Zal bang afwachten worden wat ze hiermee gaan doen en het deftig balancen. In games zoals apex is aim assist blijkbaar zo belachelijk sterk dat veel pro spelers overschakelen op controller en het systeem uitbuiten.

Zou het niet zoals Warzone zijn? Controllers vs controllers? En speel je muis & keyboard, dan speel je ook enkel tegen muis & keyboard.
Helemaal goed zou zijn dat je als console speler zou kunnen kiezen om enkel tegen andere consoles te spelen en niet tegen pc controllers ivm cheating.

Zou het niet zoals Warzone zijn? Controllers vs controllers? En speel je muis & keyboard, dan speel je ook enkel tegen muis & keyboard.
Helemaal goed zou zijn dat je als console speler zou kunnen kiezen om enkel tegen andere consoles te spelen en niet tegen pc controllers ivm cheating.
Dat is toch niet zo in Warzone?

Ik raak méér en méér overtuigd om het te kopen en dan vooral nu ik zie wat je met Portal allemaal kunt fabriceren.

Terug
Bovenaan