Battlefield 2042

Battlefield 2042

Minimum PC Requirements
The minimum PC requirements for Battlefield 2042 are as follows:

Operating System: 64-bit Windows 10
Processor (AMD): AMD FX-8350
Processor (Intel): Core i5 6600K
Memory: 8GB
Video Memory: 4GB
Graphics Card (AMD): AMD Radeon RX 560
Graphics Card (NVIDIA): Nvidia GeForce GTX 1050 Ti
DirectX: 12
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster

Recommended PC Requirements
The recommended PC requirements for Battlefield 2042 are as follows:

Operating System: 64-bit Windows 10
Processor (AMD): AMD Ryzen 5 3600
Processor (Intel): Intel Core i7 4790
Memory: 16GB
Video Memory: 8GB
Graphics Card (AMD): AMD Radeon RX 5600 XT
Graphics Card (NVIDIA): Nvidia GeForce RTX 2060
DirectX: 12
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster

I5 4690K
8gb ram
1060GTX 6gb

2560 1080 resolutie

zou ik het proberen of op Series S met muis en tobo kopen?

Ik wil wel niet met controller op de Series S spelen , vind dat echt nest.

I5 4690K
8gb ram
1060GTX 6gb

2560 1080 resolutie

zou ik het proberen of op Series S met muis en tobo kopen?

Ik wil wel niet met controller op de Series S spelen , vind dat echt nest.

De vrag blijft of je wel met keyboard en muis kan spelen natuurlijk. Zou dat graag hebben, heb zelfs een Xim ervoor (werkt nietmeer op PS5 omwille van encryptie tussen controller en console). Maar native mouse support is nog beter.

De Battlefield 2042 games staan bij bol.com voor Select leden aan 7.50 euro goedkoper dan de normale prijs.
PS5 + Xbox Series X steelbook komt nu op 67.50 euro ipv 75 euro
PS4 + Xbox One komt opt 57.50 euro ipv 65 euro.

Moet ik dit voor iemand bestellen? Bij Ratchet & Clank heb ik 6 mensen geholpen 😅

De Battlefield 2042 games staan bij bol.com voor Select leden aan 7.50 euro goedkoper dan de normale prijs.
PS5 + Xbox Series X steelbook komt nu op 67.50 euro ipv 75 euro
PS4 + Xbox One komt opt 57.50 euro ipv 65 euro.

Moet ik dit voor iemand bestellen? Bij Ratchet & Clank heb ik 6 mensen geholpen 😅

Nog een optie is voor 80€ psn topup kaartjes te kopen op cdkeys.com, kost je 66€ en je preordered hem digitaal via de store zoals ik gedaan heb.
En dan moet je de dag zelf niet wachten tot de postbode/koerierdienst is geweest. Want hier komt postnl altijd pas tegen de avond leveren omdat ik op het einde van zijn ronde woon.

Nog een optie is voor 80€ psn topup kaartjes te kopen op cdkeys.com, kost je 66€ en je preordered hem digitaal via de store zoals ik gedaan heb.
En dan moet je de dag zelf niet wachten tot de postbode/koerierdienst is geweest. Want hier komt postnl altijd pas tegen de avond leveren omdat ik op het einde van zijn ronde woon.
Ja maar veel mensen, waaronder ikzelf, kopen het op disc. In veel gevallen goedkoper en nog doorverkoopbaar. Kan het hier maar voorstellen natuurlijk. 7.50 euro is toch ook weer een mooie besparing.

Ja maar veel mensen, waaronder ikzelf, kopen het op disc. In veel gevallen goedkoper en nog doorverkoopbaar. Kan het hier maar voorstellen natuurlijk. 7.50 euro is toch ook weer een mooie besparing.
Zeker, gaf het ook maar mee als extra optie voor mensen die geen Select-member zijn bij bol.com of die voor de discloze PS5 zijn gegaan.

Terug
Bovenaan