Battlefield 2042

Battlefield 2042

Had zeker leuk geweest , hoop dat men pc het aankan .

BF is zo leuk als je met mensen via headset speelt , maar sommigen kameraden waren zo jaloers als ze met mij speelden en dat vind ik zo rot .

Met u zou dat geen probleem zijn :thumb:

De beta ook eens uitproberen als die er is, de setting spreekt mij enorm aan maar ben altijd meer fan geweest van de kortere matchkes in COD. Ik rush altijd door die mappen K/D boeit me ook geen hol als ik er maar plezier aan heb.

Laatst bewerkt:
RIP

Michael Kenneth Williams​

Kimble 'Irish' Graves (Battlefield 2042)

sddefault.jpg

Laatst bewerkt:
Verschillende bronnen spreken van uitstel met 2 maanden tot zelfs naar volgend jaar...

p
Verschillende bronnen spreken van uitstel met 2 maanden tot zelfs naar volgend jaar...

Hoop zelf van niet want kijk er wel naar uit.
Maar zou me niet verbazen, is laatste weken verschrikkelijk stil rond de game dusja…

Eerst zegt hij Ja delayed (onderste tweet)
Dan volgt: nee still the date (dus tegen gesproken)
en dan bericht over eind deze week meer nieuws.

Gaat over de beta. 't is niet omdat ze de beta niet uitstellen dat het spel niet uitgesteld kan worden natuurlijk.

Ik hoop ook dat ze gewoon hun tijd nemen ipv ons weer een BF vol bugs af te leveren omdat ze het absoluut voor de feestdagen moeten releasen.

Heel teleurgesteld in deze delay :( maar wat moet.. dat moet.
Ze hadden toch wel al een datum op die beta mogen plakken aangezien dat zeker nog voor september ging zijn.. (vrees daar ook al voor :p )

Terug
Bovenaan