Battlefield 2042

Battlefield 2042

Ik heb BF 2042 ge pre orderd tijd geleden op origin en als ik nu ga kijken in game library op BF 2042 staat er pre load 10 November
Windows release dat 19 November
Van de Beta zie ik niks op origin , nog iemand dat op origin gekocht heeft en meer weet daarover.

Ja weet het , maar dacht dat beta ook in mijn game library zou staand , omdat ik me percies herinnerde dat dit bij BF4 ook
het geval was in 2013 .

Ik hoop echt dat het goed is. Die gameplay dat leaked was zag er echt niet waw uit.

Anders geen echte shooter voor mij dit jaar. Vanguard vond ik echt tegenvallen.

Voor de mensen die die nieuwe EA Desktop App geinstalleerd hebben. De beta is daar voorlopig nog niet beschikbaar op. Wel op Origin.

Voor de mensen die die nieuwe EA Desktop App geinstalleerd hebben. De beta is daar voorlopig nog niet beschikbaar op. Wel op Origin.
Bij veel mensen lukt het ook niet via Origin.

Workaround: Epic Games launcher afhalen -> Beta kopen (0 euro) -> downloaden -> zal hiervoor connecteren naar Origin en is dan wel beschikbaar.

Hopen dat ik hem nog kan draaien met mijn ondertussen al 6 jaar oude cpu en een gpu die performance problemen heeft als hij de 80 graden haalt.

Hopelijk trekt het op iets en wordt het niet veel beloven en weinig doen zoals de vorige (Hoewel ik die ook wel goed vond in tegenstelling tot vele anderen).

Beta is gedownload. Waar kan ik een code krijgen voor vroegere access, zonder dat ik deze al hoef te betalen?
Wil eerst eens de beta spelen voordat ik deze definitief aankoop.

Beta is gedownload. Waar kan ik een code krijgen voor vroegere access, zonder dat ik deze al hoef te betalen?
Wil eerst eens de beta spelen voordat ik deze definitief aankoop.

Net besteld op Dreamland. Eens curieus of zij codes gaan verzenden.

Digitaal kan je een bundel bestellen waar de ps4 en ps5 versie inbegrepen zitten.
Met een fysiek exemplaar zal dat niet lukken zeker?

Zag niets in origin op PC en ben langs hier gegaan voor de DL en zo door naar origin.

Zonder pre order(code) zal je moeten wachten tot 7 oktober denk ik. 7 en 8 oktober zijn de normale beta testdagen.
De 6de is voor pre-orders en vips only etc.

Ik denk dat het op medium low wel zal lukken met m'n 7 jaar oude cpu (vervang ik toch weldra), en gtx 1060 6Gb. Gameplay indruk al spelend vind ik belangrijkst en geeft je altijd de beste indruk van wat de game zal worden.

Laatst bewerkt:
Ik ben ook wel es benieuwd naar de performance.
Heb nu wel een monster pc, maar als het niet geoptimized is, kan het natuurlijk ook nogal sucken.

Ben zo benieuwd voor morgen damn hyped lol

Of het nu wat minder is of niet , het word toch mijne daily hoor .

BF4 vond ik in het begin ook wat minder dan den 3 maar ondertussen wel 1200uren gespeelt en vind het toch een topper .

Terug
Bovenaan