Battlefield 2042

Battlefield 2042

Ik heb een pre-order en ook een code hiervoor gekregen via gamemania vandaag maar daarnet even geduurd voor ik die code goed kon invoeren bij Origin maar nu aan het downloaden. Gisteren had ik die (toen nog geen code ontvangen) gedownload via Steam maar toen ik dat wist op te starten vandaag kreeg ik een melding dat ik geen pre-order code had of EA Play (welke ik trouwens wel heb).
Bottom line = voorlopig nog geen bewegend beeld gezien ;)

Iemand al effectief iets kunnen spelen?

3000 uren BF4 ergens over 5 jaar ... 1ste 6-12maand waren klote ivm bugs en netcode. Maar toen de fixes via de closed test environment doorkwamen werd dat een heel solide game voor jaren, met veel maps en spelmodi.

Nu ja performance: netcode kan wel iets zijn met 128pl. FPS alleen is niet alles. Ook benieuwd. De frostbite engine zelf schaalt meestal wel goed. Maar optimalisatie van de nieuwe content, demo map speelt idd ook een grote rol natuurlijk. Hopelijk dus geen BF4 troubles voor een jaar of oude bugs die er opeens terug zijn (*kuch* BF3 naar 4).

Staat de beta al op de ps store? Als ik Google dan zou die er op moeten staan maar ik kan hem nergens vinden..

Staat de beta al op de ps store? Als ik Google dan zou die er op moeten staan maar ik kan hem nergens vinden..

Ja staat er op. Ff zoeken op Battlefield.
Ik kan al inloggen maar dan zegt hij dat ik geen pre-order heb. Benieuwd of het morgen anders zal zijn.

Gewoon in de store stond het bij mij ook niet. Moest echt zoeken. Ge kunt zelfs op Beta zoeken denk ik.
Ik snap er niks van.. Nergens te vinden dus heb ik hem via de battlefield site in mijn bibliotheek gezet. Ik krijg een mail van bedankt voor je aankoop. Ik ga naar mijn bibliotheek en het is ook nergens te vinden?

Nu probeer ik hem via de app te downloaden naar mijn console maar het werkt ook niet. Of is dat omdat ik geen playstation plus heb? Want er staat wel bij dat je dat nodig hebt om online te spelen..

Wel raar dat je dat nodig hebt om de beta te spelen maar niet voor het spel zelf..

Tssss, ik dacht voormiddag ook te testen. Hebben ze opt werk de volledige voormiddag volgepland met meetings :(

Op het eerste zicht hadden mensen meer verwacht van de graphics maar gameplay zou wel goed zijn das belangrijker.

Mmm weinig mensen positief blijkbaar.

Nauwelijks recoil
Nog heel buggy
Server problemen ( was te verwachten natuurlijk)

Laatst bewerkt:
Eerste indruk:

Zeer goed, wel veel chaos. Draait soepel, mooie graphics.
wel wat kleine bugs.

Terug
Bovenaan