KBE
Well-known member
Ik vraag me da eigenlijk ook af, ik veronderstel de gpu zeker.Ja ik heb dat ook. Maar wat is nu de fps? die van uw gpu of die van uw cpu?
Ik geraak trouwens niet meer online.
Daarnet ook uit de game gesmeten geweest.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag me da eigenlijk ook af, ik veronderstel de gpu zeker.Ja ik heb dat ook. Maar wat is nu de fps? die van uw gpu of die van uw cpu?
Ik geraak trouwens niet meer online.
Hier dezelfde error op PS5. Heel de dag uitgekeken om na mijn werk te kunnen spelen, nu worden we weer met EA hun crappy servers geconfronteerd. En dan is het nog maar een beperkt deel dat kan spelen, wat gaat dat geven op release als iedereen kan spelenIk vraag me da eigenlijk ook af, ik veronderstel de gpu zeker.
Daarnet ook uit de game gesmeten geweest.
![]()

Dan zijde gij rap content zeker ?Daarstraks gespeeld en eigenlijk heel goede fps op men 3090 in 4k, had in reviews gelezen dat het slecht zou zijn, maar geen last gehad.

en welke processor hebde dan?ik heb ook 3090 op 1440p alles op ultra en heb 144 fps
Zou me straf lijken aangezien de performance niet echt optimaal is.ik heb ook 3090 op 1440p alles op ultra en heb 144 fps
Is voor iedereen. Hun servers trekken op nul de botten en duurt nogal lang tegen dat ze het oplossen.Krijgen jullie ook een fout melding bij warfare op de ps5?
Portal werkt wel.....
Unable to load persistence date. Check internet conneection, ......
Ja, gisterenavond op een livestream van LevelCapGaming gezien...In portal veel XP Boost servers te vinden, goed bezig EA
Portal is fucked up
ryzen 9 5950x had gisteren morgen 144fps dan geen problemen met bf , gisterenavond maar 80fps meer en lag, connection problemen enzen welke processor hebde dan?
En kijkt ge naar de fps counter van Nvidia of die van ingame zelf? die niet hetzelfde toont.