Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spotten doe ik ook altijd veel in battlefield. Ook veel makkelijker om ze te zien zitten terwijl je erop schiet.Die recon drone is toch hemels, zoveel xp dat je daar mee kan sprokkelen
En niemand heeft door dat je daar vliegt, 5 xp per spot en 50 xp per spot dat ze killen.
i7 7700k hier, mits wat tweaking werkt deze game wel cva.Wel een zwaar spel.
Ga mijn cpu moete upgraden.
Heb nu een 8600k.
Ben het met je eens , rondlopen te voet lukt bijna langs geen kanten.Ben ik een uitzondering als ik zeg dat ik het spel rotslecht vind? Nu heb ik alle battlefields sinds echt het begin kapot gespeeld. Tot vorige week nog bijna dagelijks de V gespeeld. het is precies 1 groot helicopter en tank festijn. Wil ik rustig een vlag cappen. 5 tanks die staan te kamperen rond een vlag. Te voet rondwandelen lukt amper want je wordt van bovenaf wel kapotgeschoten. Heb nu een 3 tal uur gespeeld en het is de eerste keer ooit dat ik denk aan een refund.
Dus er zijn geen voorgemaakte servers met die mappen?Waarom geen rush gamemode met maps uit bc2 en bf3?
Ik kan een server maken maar er komt toch nooit volk op.
Nee, alleen bc2 maps in rush. Arica harbor en Vala.Dus er zijn geen voorgemaakte servers met die mappen?
Mikken op de vlag en dan R1.Iemand die weet hoe ge targets kunt aanduiden als squadleader ? Vind het zelf niet direct terug en de control layout vermeld ook niets. Speel het op PS5.
Mis ook een soort missle launcher met lock on mogelijkheid voor die heli's uit de lucht te halen.