Battlefield 2042

Battlefield 2042

Ze mogen wel eens beginnen met de game breaking bugs te fixen. Allies die eruit zien als enemies, de no respawn bug dat je gewoon down bent en niet kunt respawnen. Om er twee te noemen.

Frustrerend.

Hoe is portal en zijn de mappen en modes identiek aan die van vroeger? Of zijn de mappen aangepast zoals we bv al verschillende versies van caspian en metro gehad hebben doorheen de jaren?
Voor zover ik kan zien is zowat alles identiek. Al is het voor mij te lang geleden om te zien of het nu de 2010 of 2014 versie is van Caspian.

Maar in de fixed portal playlists van Dice is alles zo authentiek mogelijk gehouden.
De jets op Caspian staan bvb net als in het origineel te wachten op de startbaan, en in Bad Company Rush kan je niet prone gaan om maar iets te zeggen.

Voor zover ik kan zien is zowat alles identiek. Al is het voor mij te lang geleden om te zien of het nu de 2010 of 2014 versie is van Caspian.

Maar in de fixed portal playlists van Dice is alles zo authentiek mogelijk gehouden.
De jets op Caspian staan bvb net als in het origineel te wachten op de startbaan, en in Bad Company Rush kan je niet prone gaan om maar iets te zeggen.
Er is nochtans een heel groot een duidelijk verschil hoor :)
(links 2014)

maxresdefault.jpg

Dan is het duidelijk de 2010 editie :)

Wat me gisteren ook opviel is dat je op die map zelfs hetzelfde lensflare effect krijgt als in BF3

sure.png

Was te denken he dat dit gewoon negatief ging onthaald worden.

Wel grappig dat gasten zoal Jackfrags gewoon hun mond houden omdat ze betaald worden door EA.
Zouden zulke gasten zijn dat we nodig hebben dat ze het beter gaan doen.
Daarom den Joe trekt hem van niets aan, heerlijke kerel.

sure.png

Wel grappig dat gasten zoal Jackfrags gewoon hun mond houden omdat ze betaald worden door EA.
Westie heeft in zijn laatste filmpje gezegd dat hij wacht op de day 1 patch alvorens zijn commentaren te posten. Zal misschien bij jackfrags hetzelfde zijn.

T'is niet goed op launch ook hé, hoe je het draait of keert op een week (of maand) kun je dit niet recht trekken
Ze hebben 4 jaar gehad voor deze game, ze hebben een delay gedaan.
In een interview zeggen, dat ze voorsprong hadden.

Wat hebben die gedaan dan op die tijd ?
Ze trekken dit niet recht met 1 patch ook, deze game moest gewoon delayed worden simpel.
De beta was al niet super onthaald, misschien 1 voordeel.
Het zal snel in de budget bak liggen, of ze gaan moeten free weekends doen na paar patchen voor mensen terug te krijgen.

Het kan echt een goede game worden, maar ze gaan heel wat mogen oppoetsen.
Voor mij mogen de mappen weer kleiner worden en met 64 ipv 128 man.

sure.png

vind die joe echt een mongool kan hem echt niet zien al heeft hij hier wel gelijk schandalige vertoning van een lauch.

Gisteren na de serverupdate liep het toch alweer een pak vlotter. Eergisteren was een ramp.
Ondanks de vele issues en tekortkomingen amuseer ik me er wel erg mee. Hopelijk geraken de ergste dingen snel gefixt...

vind die joe echt een mongool kan hem echt niet zien al heeft hij hier wel gelijk schandalige vertoning van een lauch.
Is idd een irritante kerel. Maar helaas heeft hij 100% gelijk. Hoe kom je erbij om een game in deze staat te releasen en allerlei zaken die vroeger konden nu eruit te halen.

Veel mensen denken dat eigenlijk een BR game moest zijn, maar gewoon rejected is door EA omdat ze Apex al hebben.
Er zijn heel veel elementen te vinden van BR game in BF 2042. En dat ze gewoon last minute nog dingen hebben moeten toevoegen.
Enige jammere is gewoon door die XP farms op portal. Is de xp cap gezet naar 10k xp per dag.

Je bent echt verplicht van de main game te spelen wil je levelen.
Wat voor mij geen probleem is, recon drone in de lucht en vliegen maar.
Gisteren op die sneeuwmap breakthrough gespeeld. 21k xp na de match, heb nog nooit zoveel xp gehaald in een BF game :biglaugh:

Goh iedere game moet een battle royal hebben ze zitten ook al te zagen voor een battle royal van halo infinite.

Echt het is 2021 als er geen battle royal inzit is het geen compleet product meer ofzo kom op zeg 🤬

Op een of andere breakthrough map is er een vlag die je moet cappen helemaal vanboven op een gebouw. Welke dwaas bij dice is daar nu weer opgekomen? Je kan zelfs een tank daar vanboven spawnen of weet ik veel hoe en dan staat het daar nog is vol met sentry guns.

Dat portal vind ik echt cool, juist nog Bad Company 2 gespeelt dat was toch echt zalig.
Bij mij draait het nog oké tot nu toe, alleen zou ik wel een upgrade moeten doen.

Dat portal vind ik echt cool, juist nog Bad Company 2 gespeelt dat was toch echt zalig.
Bij mij draait het nog oké tot nu toe, alleen zou ik wel een upgrade moeten doen.
Ik zou persoonlijk gewoon wachten tot 30ste en dan beslissen.
Stond ook op het punt up te graden eigenlijk, maar sommige momenten draait deze game wel cva eigenlijk.
Zijn gewoon die enorm irritante drops constant, kwa fps kan ik niet klagen.

Terug
Bovenaan