Battlefield 2042

Battlefield 2042

Zijn er eigenlijk manieren om een refund te bekomen? Ik voel mij eerlijk gezegd vrij hard opgelicht door EA/Dice door hun valse beloftes en nul support. Hier moet op Europees niveau toch regels voor zijn? Kan ik bij een instantie klacht indienen?

Ik vrees ervoor. Had nog bij Steam geprobeerd, maar te veel uren gespeeld. Absolute klucht van een spel.

Heb de cijfers van de Battlefield franchise eens opgezocht op Steamcharts. Ik denk dat deze genoeg zeggen. Op dit moment is BF2042 ten dode opgeschreven vrees ik. Ook communiceert EA/Dice totaal niks en blijven ze (op Twitter) achter hun verhaal staan dat dit de game was die ze wouden uitbrengen.

Current playersPlayers high 24hAvg 30d
Battlefield 41.5242.5261.720
Battlefield 17.7288.8984.193
Battlefield V19.82022.25210.361
Battlefield 20428.44710.41114.211

Ik vrees ervoor. Had nog bij Steam geprobeerd, maar te veel uren gespeeld. Absolute klucht van een spel.
Had dees week artikel gezien dat steam wel een terug betaling wilde doen ook al had je te veel uren.

Zeer lang uitgekeken naar de nieuwe battlefield. Maar echt de slechtste dat ik ooit gespeeld heb... En speel al sinds het uitkwam 20 jaar geleden. Grafisch een parel, maar al de bugs, scoreboard, geen classes meer. Meh meh en nog eens meh. Ik vraag me af waar ze de dag van vandaag mee bezigzijn. Niet alleen bij dice, maar ook call of duty en dergelijke. Ze maken geen enkele goede shooter meer dat blijft hangen. Elk jaar een copy paste met andere wapens and that's it. En als het dan een goed spel is. Neem nu de Warzone van cod dat uitkwam wordt het totaal gef***t door de massa's hoeveelheid cheaters.

Ik amuseer me er nog mee maar er zit/zat zoveel meer in. Benieuwd of ze dat ooit nog echt goed gaan krijgen.

Ik vind Hazard Zone bv echt een leuke mode maar die is zo dramatisch uitgewerkt. Echt frustrerend.

Ik vind het smerig dat ze mij niet wilden refunden, heb gechat met medewerker, maar was niet mogelijk spel was nog niet lang uit en
iemand anders hier had het wel gekregen.
Het is echt een triestig spel en idd cod ook die hebben hun spel ook verkloot, als je vergelijkt met cod 4 MW 1

Ik vind het smerig dat ze mij niet wilden refunden, heb gechat met medewerker, maar was niet mogelijk spel was nog niet lang uit en
iemand anders hier had het wel gekregen.
Het is echt een triestig spel en idd cod ook die hebben hun spel ook verkloot, als je vergelijkt met cod 4 MW 1
Ik heb ook geprobeerd voor een refund toen ik had bericht las ivm steam users die refund konden krijgen.
Maar Origin users mogen op hun kin kloppen.

Ik heb ook geprobeerd voor een refund toen ik had bericht las ivm steam users die refund konden krijgen.
Maar Origin users mogen op hun kin kloppen.

Steam users ook. Ik heb alleszins geen refund gekregen. Denk dat je er alleen mee wegkomt als je < 5 max. 10u gespeeld hebt.

Gisteren werd ook een reddithread gesloten die verwees naar een klachtenpagina van de FTC en mensen aanspoorde om klacht in te dienen wegens foute handelspraktijken. EA is dus echt wel hun best aan het doen om te doen alsof er niets aan de hand is. Ook op hun sociale media blijft het fluisterstil behalve de standaard communicatie.
Wat mij betreft lijkt dit een tweede Anthem te worden. Dit ging de Battlefield worden die nog jaren ondersteuning ging krijgen volgens hun eigen beloftes, maar met deze spelerscijfers is het binnen enkele maanden dood.

Anyway, gisteren BF4 nog eens bovengehaald en wat een verademing : p

Ik heb bijna 250 u aan dit spel. ik amuseer me wel en ga het nog zeker verder spelen. Maar zoals sommige hier idd al zeggen, ik had er toch ook wel wat meer van verwacht. ik vind sommige reacties erover, maar ja iedereen zijn mening.
Zoals @Buon zei ze zijn fluisterstil! Ik volg hen op twitter en buiten af en toe foto's posten waarbij ze hunzelf nog belachelijk maken, dat gaat er bij mij niet in.
En als ik dan zie welk update nieuws ze uitbrengen voor morgen en een grote update pas eind Februari dan vraag ik mij toch ook af waar dat ze mee bezig zijn!

Ik heb deze gekocht om na jaren nog BF nog eens terug op te nemen. Echter kom ik 3/4 tijd op series x nog niet eens in de lobby terecht.
Wil gewoon zoals vroeger af en toe een classic BF sessie kunnen spelen.
Via game pass kan in BF 4 en V ook spelen.
Welke raden jullie aan? 😁

Ik heb deze gekocht om na jaren nog BF nog eens terug op te nemen. Echter kom ik 3/4 tijd op series x nog niet eens in de lobby terecht.
4 en 5 zijn beide goed. ik vind persoonlijk de 5 iets meer infanterie. ze zijn beiden heel goed plezier zal je wel hebben

4 en 5 zijn beide goed. ik vind persoonlijk de 5 iets meer infanterie. ze zijn beiden heel goed plezier zal je wel hebben
Ook beide gelijk voor multiplayer?
Waar zitten nu de meeste spelers? Misschien dat ik me daar dan op baseer.

Ook beide gelijk voor multiplayer?
Waar zitten nu de meeste spelers? Misschien dat ik me daar dan op baseer.
Ja het is wel denk ik ook persoonlijke keuze.

Ja of het waar is ik weet het niet, maar vooral de servers op 5 zouden terug goed vol zitten, maar ik heb tot voor de release nog de 4 gespeeld en al mijn favoriete servers zitten tot op vandaag nog vol.

Als ik mocht kiezen... Terug BF1. kapot gespeeld in den tijd.

Terug
Bovenaan