Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Battlefield 2042' To Go Free-To-Play In Response To Disappointing Performance, Insider Says
Als dit zo is, dan is het nog zuurder voor degene die hun geld niet terug hebben gekregen.
linkje?
Idd, Er moet daar volgens mij toch iets zwaar scheef lopen.Ze gaan toch met de grove borstel door de ontwikkelaars bij Dice mogen gaan. Toen ik las dat er een deftig scoreboard ging komen en zag wat ze van plan waren.. Mss eens leren luisteren naar de spelers
ja idd, pas op.. Corona heeft er ook totaal niet aan goedgedaan hé. in normale omstandigheden zit er 100 man in een lokaal om aan elkaar iets te vragen. Nu veel thuiswerk. (kennis zit in de filmindustrie, net dezelfde ellende geweest)Idd, Er moet daar volgens mij toch iets zwaar scheef lopen.
Wat een aankondiging, zag er allemaal zoveel belovend uit, en nu kunnen ze op 3 maand tijd nog niet eens een deftig scorebord zetten.
Ja dat zou idd kunnen. Op zich kan dit gebeuren. maar de communicatie moet er dan wel zijn.ja idd, pas op.. Corona heeft er ook totaal niet aan goedgedaan hé. in normale omstandigheden zit er 100 man in een lokaal om aan elkaar iets te vragen. Nu veel thuiswerk. (kennis zit in de filmindustrie, net dezelfde ellende geweest)
ja idd, pas op.. Corona heeft er ook totaal niet aan goedgedaan hé. in normale omstandigheden zit er 100 man in een lokaal om aan elkaar iets te vragen. Nu veel thuiswerk. (kennis zit in de filmindustrie, net dezelfde ellende geweest)
Ja kweet het. In principe had het spel pas 3 maanden later mogen uitkomen. Maar er lag "druk" op blijkbaar.Oké goed, maar we praten hier over een studio die AAA games uitbrengt. Niet een of andere indie dev die voor de eerste keer een grotere game wil uitbrengen.
drie maanden? ik vrees dat je daar gerust een jaartje mag bijplakken.Ja kweet het. In principe had het spel pas 3 maanden later mogen uitkomen. Maar er lag "druk" op blijkbaar.
Als ze nu F2p gaan, zouden ze hun volgende game beter ook f2p doen. Dan kunnen ze werken met een skin store zoals meeste games dit doen. Fortnite / Warzone etc.
Niemand gaat na deze flop toch nog pre orderen ?
Dus maak het maar f2p en leg dan je focus maar op het spel fixen en beter maken.
Had gelezen dat ze portal willen gratis maken. Voor mij goed, maar maak dan dat elke map van vroeger erin zit.
Afaik willen ze enkele mappen gratis maken, maar om dan alles te kunnen spelen zou je toch het volledige spel moeten kopen. Klinkt vooral als een recept voor veel lege servers.
En please, maak van Battlefield geen kinderachtig skins gedrocht, het feit dat ze onderstaande skin al effectief wouden uitbrengen is al erg genoeg:![]()
Dit is wel een slag in het gezicht van alle mensen die het spel gekocht hebben, al dan niet de duurste versie, om dan na een half jaar het spel free to play te gaan maken.Als ze volledige f2p maken zie ik daar geen probleem in eigenlijk.
Ze moeten op iets verdienen en cosmetic lijkt me de beste methode.
Als ze beginnen met weapon dlc's dan gaan we naar pay to win en dat zie ik nog minder zitten.
DLC mappen kopen kan, maar niet iedereen gaat daar investeren.
Eerst maar eens zien wat ze effectief gaan doen met deze game.
Tuurlijk is dit erg, en zou ook niet proper zijn.Dit is wel een slag in het gezicht van alle mensen die het spel gekocht hebben, al dan niet de duurste versie, om dan na een half jaar het spel free to play te gaan maken.
Das ook het enigste dat hen wrs tegenhoudt om het free to play maken.Dit is wel een slag in het gezicht van alle mensen die het spel gekocht hebben, al dan niet de duurste versie, om dan na een half jaar het spel free to play te gaan maken.