Battlefield 6

Gisteren na een week niet kunnen gamen, nog eens BF6 opgestart. De challenges zijn precies allemaal giga aangepast?
'k Speel nooit met Assault maar zag zo bvb dat die challenge van kills halen met je adrenaline injector aangepast is van 50 naar ocharme 3?

In combinatie met die bot-playlist wordt het zo wel heel makkelijk om snel alles te unlocken?

Gisteren na een week niet kunnen gamen, nog eens BF6 opgestart. De challenges zijn precies allemaal giga aangepast?
'k Speel nooit met Assault maar zag zo bvb dat die challenge van kills halen met je adrenaline injector aangepast is van 50 naar ocharme 3?

In combinatie met die bot-playlist wordt het zo wel heel makkelijk om snel alles te unlocken?
Ik heb nu een halve week niet gespeeld door werk, maar uitsluitend tegen bots spelen ging niet meer dacht ik.

De challenges zijn voor baby's gemaakt nu, niets farm meer aan. De eerste 20 mastery levels van wapens/vehicles zijn ook heel hard naar beneden gehaald qua XP. Dat hoefde toch voor mij helemaal niet.

Gauntlet is trouwens nog wel een leuk tussendoortje als je met vrienden speelt.

Ik heb nu een halve week niet gespeeld door werk, maar uitsluitend tegen bots spelen ging niet meer dacht ik.
Er is een casual breaktrough speellijst met bots.

ze hebben het in inderdaad gisterennamiddag aangepast.

Compleet belachelijk trouwens. Achjah iedereen die aan het klagen was dat zijn challenges week 1 nog niet klaar waren zal wel blij zijn.

Kijken jullie daar allemaal naar?

Ik heb er in al die tijd nog niet naar gekeken

Is soms nodig om gadgets/nieuwe guns te unlocken, vandaar dat ik het nu en dan eens bekijk.
'k Unlockte gisteren plots de ene na de andere, vandaar dat het mij zo opviel.

Was voor mij nu ook echt niet nodig. Beetje grind is zo slecht nog niet en nu valt het wat op omdat ze het zo extreem verlaagd hebben allemaal :crazy:.
Als je er een challenge insteekt waarbij je bvb 500 rev's moet doen/zoveel repairs moet doen, valt het echt wel op dat er veel meer spelers effectief gaan rev'en/repairen/.. (niet voor de teamplay, maar puur voor hun challenges, maar enfin)

Net eens een half uur gespeeld maar Wtf. Dat spel is zo blurry als iets??? Graphics staan op ultra.

Zal maar eens met de settings prutsen.

Compleet belachelijk trouwens. Achjah iedereen die aan het klagen was dat zijn challenges week 1 nog niet klaar waren zal wel blij zijn.
Inderdaad… wat is er nu nog challenge aan. Ik vond die langere challenges net leuk. Dan heb je zoveel tijd verder nog altijd nieuwe unlocks om naartoe te werken.

Toch een goeie zaak vind ik, ik zie het voordeel niet van 100+ uren op een specifieke manier te moeten spelen om wapens/gadgets to unlocken of je wapen naar max level te krijgen. Ik zie dan liever zo'n challenges met cosmetics als rewards voor mensen die daar wel zin hebben.

Kheb de laatste dagen ook wel casual breakthrough gespeeld om bepaalde challenges te halen.
Zoals kill halen tegen stunned enemies bv

Ik snap dat ook niet.
Ik begrijp de fun aan unlocken van wapens en attachments ook niet. Da's echt zo'n vervelende trend.
Het liefste zou ik gewoon hebben dat alleen meteen unlocked is van bij de start. Als de core gameplay van een spel leuk is, spelen de mensen het wel.

Van mij mogen de devs op bepaalde maps sommige of de meeste daken wel out of bounds maken. Echt belachelijk hoe vaak je gewoon van op een dak wordt afgeknald waarvan het duidelijk niet de bedoeling is dat mensen daar rondlopen.

Gestart met BF2 en unlocken betere wapens zat daar al in. Zowel voor guns als vehicle attachments.
Toen we 18 jaar waren en zeeën van tijd en veel zin hadden om te gamen zaagden we er minder over zeker (niets persoonlijk hier).
Hoe snel of traag dat gaat naar iemands zin, is eerder persoonlijk. De core gameplay is idd belangrijkst.

Laatst bewerkt:
Ik snap dat ook niet.
Ik begrijp de fun aan unlocken van wapens en attachments ook niet. Da's echt zo'n vervelende trend.
Het liefste zou ik gewoon hebben dat alleen meteen unlocked is van bij de start. Als de core gameplay van een spel leuk is, spelen de mensen het wel.

Van mij mogen de devs op bepaalde maps sommige of de meeste daken wel out of bounds maken. Echt belachelijk hoe vaak je gewoon van op een dak wordt afgeknald waarvan het duidelijk niet de bedoeling is dat mensen daar rondlopen.
Ik start al jaren een game op; paar potjes en thats it. Zelden of nooit gekeken naar die challenges. Maar ik snap de mensen die voldoening uithalen en alles willen unlocken

Heb tot nu toe zeer veel fun, is een BF zoals vroeger. Alleen merk ik dat ik ouder ben en minder “goed” ben zoals vroeger.

Terug
Bovenaan