Battlefield 6

Amai, ik ben ook eens gaan klooien met de instellingen (speel op PS5). Shaky cam tijdens sprinten gereduceerd, FOV groter gezet, sharpness aangepast, geluid aangepast, brightness verminderd (omwille van de bloom als je naar buiten kijkt), enz. Allemaal via een guide, eveneens een ander wapen via guide gekozen.

Wat een verschil man. Het voelt bijna als cheaten aan.

Minder immersive, maar als je iets wilt bekomen online kan je bijna niet anders. Onnozel. K/D ratio gaat plots van 1.5/1 naar 3/1.

Waar is den tijd van UT 2k3 met de Instagib mutator, iedereen strijden met gelijke wapens en geen GFX moeten aanpassen om er voordeel uit te halen.
Wat zijn de beste settings voor geluid eigenlijk?
In het begin hoorde ik de voetstappen altijd zeer duidelijk, maar na de eerste week hebben ze precies iets aangepast want nu hoor ik het al niet meer als ze vlak naast mij lopen.

Wat zijn de beste settings voor geluid eigenlijk?
In het begin hoorde ik de voetstappen altijd zeer duidelijk, maar na de eerste week hebben ze precies iets aangepast want nu hoor ik het al niet meer als ze vlak naast mij lopen.
De preset 'Tapes Of War' staat nu aan bij mij. Ik hoor veel duidelijker voetstappen rondom mij.

Al die belachelijke zever. Vroeger was dat mijn resolutie kiezen, controls mappen en gaan. Als de makers een bepaalde preset voor alles hebben omdat zij vinden dat dat de ultieme ervaring is, dan zou dat voor iedereen gewoon hetzelfde moeten zijn.

Amai, ik ben ook eens gaan klooien met de instellingen (speel op PS5). Shaky cam tijdens sprinten gereduceerd, FOV groter gezet, sharpness aangepast, geluid aangepast, brightness verminderd (omwille van de bloom als je naar buiten kijkt), enz. Allemaal via een guide, eveneens een ander wapen via guide gekozen.

Minder immersive, maar als je iets wilt bekomen online kan je bijna niet anders. Onnozel. K/D ratio gaat plots van 1.5/1 naar 3/1.

Waar is den tijd van UT 2k3 met de Instagib mutator, iedereen strijden met gelijke wapens en geen GFX moeten aanpassen om er voordeel uit te halen.
Welke guide heb je gevolgd?

Idd, ben ook wel benieuwd. Van buiten naar binnen gaan is echt overkill aan bloom momenteel, amai.

Btw: de challenge voor die incendiary grenade launcher voor support is precies serieus gebugged? Toch al redelijk veel gebruikt en m'n teller van damage blijft hangen op "5" :crazy: .
Visueel is die launcher wel supercool gedaan.

Idd, ben ook wel benieuwd. Van buiten naar binnen gaan is echt overkill aan bloom momenteel, amai.

Btw: de challenge voor die incendiary grenade launcher voor support is precies serieus gebugged? Toch al redelijk veel gebruikt en m'n teller van damage blijft hangen op "5" :crazy: .
Die telt alleen directe damage van de hit en geen indirecte damage van als iemand in vlammen staat wegens die impact. Broken challenge.

Er is wel een snelle workaround: spawn als Engi in de base op conquest, neem een jeep en leg er 3 mijnen rond. Respawn als support, blaas een mijn op = 1000 damage. Heb die gisteren nog completed.

Laatst bewerkt:

yep vond ik ook.
Zoals ik zei, nu hoor ik ze echt beter, links, rechts, boven, onder, stappen, sliden
Effectief een wereld van verschil tov de standaard instellingen.

Kben erop uitgekomen via een filmpje op tiktok.

Welke video is dat?

over grenade launcher gesproken. Dat ding doet toch zo goed als niets van damage? Ik heb daar wss nog geen enkele kill mee terwijl ik toch altijd vrij dichtbij de vijand uitkom ermee

over grenade launcher gesproken. Dat ding doet toch zo goed als niets van damage? Ik heb daar wss nog geen enkele kill mee terwijl ik toch altijd vrij dichtbij de vijand uitkom ermee
Moet al echt op vijand zelf zijn, anders inderdaad vrij weinig.
Die mortier is ook wel nutteloos.
Ik was blij als ik die unlocked had, speelde er op bf4 ook vaak mee. Maar hier doet die amper schade.

Inderdaad vrij nutteloos, maar soms nuttig in breakthrough om paar van die incendiary grenades op de chokepoints te knallen.
Maar tbh, ik zie het liever zo dan omgekeerd. Grenade launchers en dergelijke kunnen nogal snel de hele balance verstoren.

Welke video is dat?

Het AI overzicht van één of andere video, zie link

Het enige waar ik niet heb zitten mee kloten zijn de instellingen van mijn PS5 zelf.

Edit: aja, en de overall brightness heb ik weer wat omhoog geschroefd want ik begreep plots waarom die pro's met zaklampen rondlopen. Heel erg donker binnen met deze settings.

Die ladder is toch echt waanzin geworden.
Zopas breakthrough gespeeld op Sobek. Op een bepaald punt in de map moet je dan A overnemen wat een plein is tussen 4 gebouwen.
Uiteraard zit de tegenstander gewoon op de daken van elk gebouw. Dat zuigt alle plezier uit het spel.

Pfff vorig weekend een series S gekocht om te kunnen spelen maar ik word meedogenloos afgeknald zodra ik een paar passen zet. Ik heb echt moeite om vijanden te zien vanop afstand, tv te klein of ogen te oud?
Het speelt wel super vlot, en ziet er fantastisch uit.

Pfff vorig weekend een series S gekocht om te kunnen spelen maar ik word meedogenloos afgeknald zodra ik een paar passen zet. Ik heb echt moeite om vijanden te zien vanop afstand, tv te klein of ogen te oud?
Het speelt wel super vlot, en ziet er fantastisch uit.
Series S, ja dat ding draait BF6 op 1080p aan 60FPS +-. Zolang je nog redelijk scherp ziet en bv nog kleine letters etc. deftig kunt lezen zou ik het niet op de ogen steken..

Aanpassen FOV, brightness, en andere instellingen, motion blur etc allemaal uitschakelen. Als je TV te klein is opteren voor een groter model bij voorkeur zou ik gaan voor een Oled scherm van 48" of 55". Groter kan altijd maar dat hangt ook af van hoe ver je van TV zult zitten. Bij mij is 55" het max aangezien ik anders te ver moet zitten en dat gaat niet...

Ik game op een PS5 Pro met een LG Oled TV van 55". Persoonlijk zou ik niet meer teruggaan naar LED of w/e..

Mijn ervaring tot nu:

'Hoe the fuck kan die mij zo snel neermaaien, hij zag mij amper?!'

1 minuut later:
'Hoe de fuck heb ik dat gedaan? Die zal zeker denken dat ik cheat'

Nieuwe map is inderdaad dik in orde.
Ook gek hoe ieder huis op die map volledig ingericht is vanbinnen.

Ivm neergeknald worden door iemand die je amper kan zien: meen dat dit oa komt door thermal scopes.
Sinds een paar dagen speel ik met die thermal 1.0 (die 3x is wat overkill) op mijn AK205 en heb serieus wat kills gehaald waarbij ik zelf dacht: die gast gaat denken dat ik aan het hacken ben. Met die AK205 laserbeam je (weinig recoil op die gun, wel minder damage dan de M4 en dergelijke) enemies die je dankzij je thermal van redelijk ver kan spotten die je anders nooit zou zien.

Mijn ervaring tot nu:

'Hoe the fuck kan die mij zo snel neermaaien, hij zag mij amper?!'

1 minuut later:
'Hoe de fuck heb ik dat gedaan? Die zal zeker denken dat ik cheat'
Same. Soms heb ik long range kills met een carbine of smg, waarvan ik denk, da f*ck :oops:, soms slaag ik er in om naast een target te schieten dat 3M van mij staat, waarvan ik ook denk, da f*ck :thinking:...

Terug
Bovenaan