Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smoke assist hier wel, wel met de granaten niet via wapenSommige assignments unlocken niet.
Zoals 3 roadills voornde engineer.
Of smoke assist voor de support.
Frustrerend
Klopt, was ook bij mijDoor de update zijn een x aantal instellingen gewijzigd. Bv granaat gooien had ik aangepast, prone ook. Nu staat het terug standaard
Daarom blijf ik liever Call of Duty spelen. Akkoord Call of Duty is helemaal van het paatje en naar mijn mening kun je de 2 games niet met elkaar vergelijken maar voor mij blijft COD wel de shooter die je kan opstarten en snel kunt spelen voor een paar potjes en dat zonder al te veel moeten nadenken.Hoe langer ik dit spel speel, hoe slechter ik de grote mappen vind worden. Wat een sniper-shitfest is me dat zeg.
Die nieuwe map is wel zalig!
We starten, iedereen rusht naar zo'n punt, ik spring over zo'n omheining, kzie een zwembad en ik denk oooh Nice!
Een paar omheiningen verder, ik spring erover, ineens onze tank in zo'n zwembad![]()
.idd, maar de tank stond wel in brand toen ik er passeerdeIk sprong er vol overtuiging in, maar je loopt dan gewoon.

Inderdaad. 'k Was op vorige BF's redelijk goed met die jets/heli's, maar in deze wordt je gewoon constant direct uit de lucht geknald.Iemand er al in geslaagd om langer dan 4 seconden in de lucht te blijven met een heli of een jet? Man, die dingen worden als kleiduiven uit de lucht geschoten.
Support heeft wel nog smokes. Er is wel al die wekenlange bug waar je in de 2e loadout van support geen smoke kan selecteren.'k Erger mij precies aan hoe random ze mechanics blijven veranderen. Support heeft nu plots geen smoke grenades meer (enkel nog met de launcher, was plots midden een match aangepast) waardoor breakthrough als attacker de helft van de tijd een complete meatgrinder geworden is. Ook al paar keer willen merken dat ze random dingen aangepast hebben aan de auto-aim en movement. Nu al paar keer voorgehad dat ik na een paar dagen BF6 opstart en plots het gevoel heb dat m'n aim compleet anders is. DICE pls.
Adapt, young padawan. Nooit recht naar uw doel proberen te lopen. Gebruik wanden, muren, gebouwen als beschutting om op uw locatie te geraken. Nooit oversteken via een open vlakte. Loop van cover naar cover, neem uw tijd. Je zal verschil merken.Hoe langer ik dit spel speel, hoe slechter ik de grote mappen vind worden. Wat een sniper-shitfest is me dat zeg.
De maps zijn gewoon veel te klein. Ik heb online ergens een vergelijking gezien met vorige edities. No way dat je in Gulf Of Oman in BF2 aan de spawn kon neergehaald worden door de vijand. Idem voor heel veel andere maps. Maak de maps groter.Inderdaad. 'k Was op vorige BF's redelijk goed met die jets/heli's, maar in deze wordt je gewoon constant direct uit de lucht geknald.
Bvb. die nieuwe map met het olieveld is echt extreem. Van zodra je opstijgt ben je gelocked door 3 AA-misiles, na 3 seconden in de lucht te hangen word je neergeknald (met of zonder flares). Mogen ze echt iets aan doen.
Hier ook. We hebben geen balance nodig in de classes, we hebben grotere maps nodig. Wanneer je met 15 vanop een dak kan gaan spawnkillen met uw sniper vraag je er gewoon om. Grote maps met meer spreiding gaat dat tegen. Aan de andere kant gaan snipers de objectives minder gaan uitvoeren.Ik snap dat ze pro open classes zijn, maar bv. een limiet zetten op het aantal snipers mag toch wel. Hoeveel games tegenwoordig die niet uitdraaien op ee sniper feast waar ik spawn en 10 meter verder direct neergeknald wordt één of andere sniper sweat. Of in Breaktrough waar je een hele hoop glints zit als je nog maar uw kop te ver uitsteekt.
Enfin, ik heb niet de indruk dat ze echt bezig zijn met balancing van de game en dat is toch jammer.
Assault kan sneller de punten pakken ivgl met de andere classes volgens mij.Hier ondertussen level 57 en rond de 65 uur playtime met k/d ratio van rond de 1,5. Meest gespeelde classes zijn vooral de medic en engineer. Het nut van assault snap ik niet echt als zelfs de smg's beter spelen. Sniper heb ik al bij al nog geen 10 minuten gedaan.
Ik snap al de kritiek hier en ga met het meest akkoord en het is eigl erg dat we content zijn met deze na dat misbaksel 2042. Wel de indruk dat ik soms nogal last hebt van lag hoewel ik met een netwerkkabel speel. Iemand nog problemen?
Mirak en sobek zijn wel 2 gigantische sniper kutmappen. Doen me Siege of Cairo en andere kleinere mappen meer appreciëren en dat is eigenlijk niet de bedoeling he...
Iemand die kan bevestigen of ze ook Caspian border hebben gespeeld tijdens de beta of ben ik deze nu zo door elkaar aan het slaan met 2042?
Hier ook. We hebben geen balance nodig in de classes, we hebben grotere maps nodig. Wanneer je met 15 vanop een dak kan gaan spawnkillen met uw sniper vraag je er gewoon om. Grote maps met meer spreiding gaat dat tegen. Aan de andere kant gaan snipers de objectives minder gaan uitvoeren.