Battlefield 6

Gisteren een match gewonnen met 0-800, we gingen relatief veel dood, maar de tegenstanders lag te kampen op daken. Constant 4 van de 5 objectives in handen. Voor degene die in dat andere team dan moeite doen om telkens dat punt te veroveren is dat zeer frustrerend om geen hulp te krijgen.

Ik heb nog liever een k/d van 3/15 dan te verliezen...
Gisteren idem, maar dan verloren. Ik had 9 kills, 6 keer dood en ik stond de eerste van m'n team. Iedereen aan het snipen en ik alleen op baan met mijn squad.

Wij spelen altijd met 4 kameraden samen, communicatie en teamplay top. Zonder hen zou ik het waarschijnlijk snel beu zijn. 2 keer solo gespeeld in een andere squad, man wat was dat.

Gisteren idem, maar dan verloren. Ik had 9 kills, 6 keer dood en ik stond de eerste van m'n team. Iedereen aan het snipen en ik alleen op baan met mijn squad.

Wij spelen altijd met 4 kameraden samen, communicatie en teamplay top. Zonder hen zou ik het waarschijnlijk snel beu zijn. 2 keer solo gespeeld in een andere squad, man wat was dat.

Ik speel geregeld solo en heb eigenlijk redelijk goede ervaringen. Denk dat 75-80% van de tijd goed loopt, soms heb je wel flapdrollen die denken dat BF6 een solo spel is. Soms zet ik nog eens iets in de chat; maar dat zet geen zoden aan de dijk.

Hier ondertussen level 57 en rond de 65 uur playtime met k/d ratio van rond de 1,5. Meest gespeelde classes zijn vooral de medic en engineer. Het nut van assault snap ik niet echt als zelfs de smg's beter spelen. Sniper heb ik al bij al nog geen 10 minuten gedaan.

Ik snap al de kritiek hier en ga met het meest akkoord en het is eigl erg dat we content zijn met deze na dat misbaksel 2042. Wel de indruk dat ik soms nogal last hebt van lag hoewel ik met een netwerkkabel speel. Iemand nog problemen?

Mirak en sobek zijn wel 2 gigantische sniper kutmappen. Doen me Siege of Cairo en andere kleinere mappen meer appreciëren en dat is eigenlijk niet de bedoeling he...

Iemand die kan bevestigen of ze ook Caspian border hebben gespeeld tijdens de beta of ben ik deze nu zo door elkaar aan het slaan met 2042?
Er doen wel meerdere berichten de ronde online over latency, packet loss, rubber banding, etc. Heb ik zelf ook, aan mijn hardware zal het niet liggen en speel ook via kabel. Zou iets zijn bij matchmaking, waarbij je connectie maakt met servers uit een compleet andere regio. Al lees ik ook berichten over slechte CPU optimalisatie en spikes die dit veroorzaken.

*EDIT: wat betreft de PC release, op consoles is dat probleem nagenoeg niet aanwezig blijkbaar.

Gisteren een match gespeeld met 3 kills en 15 deaths en ik stond in de top 3 op het scorebord.

Zegt volgens mij ook genoeg. Ik vind het ook veel te chaotisch geworden en sommige mappen kun je zelfs niet eens bij de objectives geraken zonder tank door de snipers die er overal rond liggen.

Inderdaad, ik amuseer me er nog altijd mee, maar er mag wel wat nieuwe content beginnen komen.
Teaser voor seizoen 2 toonde heel weinig, maar k meen dus wel dat we gasgranaten en dergelijke gaan krijgen.

(ze mogen van mijn part er gewoon een hele serie oude mappen van BF3-4 bijsmijten en ik zou al heel tevreden zijn)

Hier wordt het toch ook nog wekelijks gespeeld, maar begin nu toch ook wel de content droogte te voelen. Mogen nog wel wat mappen bijkomen om wat extra rotatie te hebben.

Speel het wel graag, ook al is het eventjes geleden.. En tijdje ziek geweest. Maar heb nog teveel andere games liggen. Al is het wel één van de betere MP shooters van de laatste jaren imo. BF1 & BFBC2 waren imo de wel beste van de moderne BF games.

Hier ook al veel uren op de teller en ik amuseer mij er rot mee, maar het komt wel nog niet aan de enkels van Battlefield 1.

Mogen wel wat meer maps gaan komen want ik ben de huidige allemaal beu

Speel het wel graag, ook al is het eventjes geleden.. En tijdje ziek geweest. Maar heb nog teveel andere games liggen. Al is het wel één van de betere MP shooters van de laatste jaren imo. BF1 & BFBC2 waren imo de wel beste van de moderne BF games.
BF3 hoort daar ook bij, op pc toch.

Ja dat begrijp ik BFBD2 was dan ook geniaal.
BF4 is zeker ook een goede game, heb juist BF3 gespeelt en daarstrax BF4, steengoede games.

De beste voor mij blijft BF: vietman. Tanks oppikken met de helicopter, muziekje opzetten en droppen op de vijand. Zalig :).
Heb die lang blijven spelen tegen bots nog. Memories.

Vind BF6 wel niet slecht, maar de grote mappen zijn teveel een sniperfest. Ze moesten het aantal snipers wat beperken vind ik, mja.

Nieuwe map (genaamd contaminated) voor het nieuwe seizoen speelt zich af in de bergen en lijkt opt eerste zicht wat op de Monte Grappa map van BF1. Daarnaast zouden ze in de labs bezig zijn met de Golmund Railway classic van BF4 aan het testen zijn. Hiernaast hebben ze 3 nieuwe guns gedatamined + lijkt het erop dat de little bird er ook bij komt.

Laat maar komen (y)

Terug
Bovenaan