Battlefield 6

Met die nieuwe update heb ik precies me draai nog niet gevonden. Wapens handlen precies anders dan ervoor en moet veel meer raken precies om iemand te doden

Na de eerste week van S2 niet meer aangeraakt eigenlijk. Misschien S3 eens checken. Maar de core gameplay is me veel te snel geworden sinds de S2 update dus meh
't Is inderdaad wel héél snel. Ik heb wat m'n draai gevonden met een goed wapen. Toch enkele fijne moment beleefd gisteren, mede dankzij het feit dat niemand de nieuwe map al vanbuiten kent.

Voor season 2 heb ik betaald, de eerste keer in m'n leven dat ik zoiets doe. Blijkt nu dat veel van die extra wapens en mappen niet meer beschikbaar zijn. Dikke zever.

't Is inderdaad wel héél snel. Ik heb wat m'n draai gevonden met een goed wapen. Toch enkele fijne moment beleefd gisteren, mede dankzij het feit dat niemand de nieuwe map al vanbuiten kent.

Voor season 2 heb ik betaald, de eerste keer in m'n leven dat ik zoiets doe. Blijkt nu dat veel van die extra wapens en mappen niet meer beschikbaar zijn. Dikke zever.
S1 had ik elke match rond de 40 kills en 10 deaths. S2 geraakte ik amper voorbij de 20 en ging ik zelf ook 15 keer dood, dan is mijn goesting heel snel over tbh.

Betalen voor die seizoenen doe ik echt niet

S1 had ik elke match rond de 40 kills en 10 deaths. S2 geraakte ik amper voorbij de 20 en ging ik zelf ook 15 keer dood, dan is mijn goesting heel snel over tbh.

Betalen voor die seizoenen doe ik echt niet
M'n speelstijl is ook wel helemaal anders. Ik sta altijd in de top 10, maar meestal 12 kills (de minste van de top 10) en 2 keer dood. Terwijl de rest 30-40 kills halen.

Terug
Bovenaan