Beats/experimental elektronica

Ik luister de laatste dagen bijna alleen naar beats; heel af en toe heb ik wel eens zo'n moment. Op dit gebied ben ik wel voor een deel fout (naar jullie standaarden zeker). :unsure: De nostalgie helpt niet mee!
Zijn er eigenlijk nog artiesten die vandaag de dag 90s invloeden gebruiken? Op dit gebied ben ik echt geen kenner.

:unsure:

Vrees niet, er zijn ook minder foute dingen:
(Damn, die albumart :unsure: )

en over Daft Punk had ik hier een tijdje geleden al eens.

Ik luister de laatste dagen bijna alleen naar beats; heel af en toe heb ik wel eens zo'n moment. Op dit gebied ben ik wel voor een deel fout (naar jullie standaarden zeker). :unsure: De nostalgie helpt niet mee!
Zijn er eigenlijk nog artiesten die vandaag de dag 90s invloeden gebruiken? Op dit gebied ben ik echt geen kenner.

:unsure:

Vrees niet, er zijn ook minder foute dingen:
(Damn, die albumart :unsure: )

en over Daft Punk had ik hier een tijdje geleden al eens.
Courtesy!

90s invloeden, waarmee je eerder trance bedoelt, heb ik de indruk.. Daar ben ik op zich minder in thuis. Als je een andere soort 90s wilt, probeer Skee Mask eens:

Wat mij betreft zijn dat twee genres die een zelfde origine delen. Eurodance is meer pop- en songgericht, met refreinen etc. Terwijl meer 'pure' trance vooral in DJ mixen tot zijn recht komt. Ge hebt de laatste tijd wel meer DJs, ook uit de techno wereld, die terug meer trance in hun sets draaien. Maar il vrees dus dat ik zelf deze trend minder volg. Maar Courtesy is wel goed en als dit je ding is kan je via de tracklist naar de gespeelde artiesten zoeken..

Ook hier geldt dat ik meestal de extended version beter vind :music:

@clercqie Vanmiddag een stukje van Courtesy gehoord. Inderdaad veel invloeden. Ook niet gedacht dat het een vrouw zou zijn. Cool!

Btw, een tijd geleden wou ik naar de Belpopafleveringen over eurodance kijken, maar heb het bij één aflevering moeten houden omdat ik koppijn kreeg van het geflikker en geflits de hele tijd. :(

Jawadde, helemaal mee met die van Jon Hopkins.
Solar Goddess return :love:

Eens opzetten tijdens een space flight in Elite Dangerous of binnenkort Space Truckers :unsure:

Laatst bewerkt:
Morgen Jon Hopkins, Tycho én Seefeel met nieuwe albums. :woohoo:

En alle drie goedgekeurd, voor Tycho had ik wat schrik, daar ben ik al enkele jaren niet meer zo into maar al bij al solide plaat.

Jon Hopkins op z'n best en Seefeel overtreft alles en iedereen imo, geheel onverwacht na al die jaren.

Terug
Bovenaan