Beats/experimental elektronica

Er circuleert een VHS van Boards Of Canada op Reddit, verder weinig info. Het is nog niet duidelijk of het echt is...

Er circuleert een VHS van Boards Of Canada op Reddit, verder weinig info. Het is nog niet duidelijk of het echt is...
Merci voor de heads up. Ik ben ook eens op Reddit aan het zien. Een wappieforum ten tijde van corona is er niks tegen :laugh:.

Sinds gisteren wat zaken aan het beluisteren uit het lijstje van Bandcamp met het beste van het afgelopen kwartaal. Staat wel wat moois tussen (zie ook mijn post in rocktopic gisteren, naast enkele zaken die hier uiteraard al waren opgepikt)

Deze beluisterd in bed voor het slapen gaan. Heerlijke (electronic) ambient trip

Voor de lol mailadres ingegeven. Daarna bericht 'Subscription confirmed'. Wie weet wat er nu nog gaat gebeuren.
Als jullie mij de komende periode niet meer zien op dit forum, weten jullie hoe dat komt :unsure:.

Het is nu ook niet de eerste keer dat ze terugkeren na een langere hiatus? :unsure:

Wel hyped met dat nieuwe nummer, hopelijk eens liveshows...

Vraag mij wel af welke zaal in België ze zouden spelen dan? AB of Koninklijk Circus? Of toch groter?

Indien 1 van die twee hierboven, instabuy sowieso

Is het al 29 mei?

giphy.gif

Terug
Bovenaan