Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat er dit jaar een reissue uit is gekomen van de dubplate.Sarcastisch?![]()
Ik denk dat er dit jaar een reissue uit is gekomen van de dubplate.
Ik vind 20€ helaas te veel om de 12" te kopen.Ik was nogal in de war door de 'nieuw nummer' haha. Maar inderdaad ja, is als MEDI100 nog eens gerepressed. Hij heeft er wel veel kritiek op gekregen, aangezien medi100 dé release van de eeuw moest worden, maar nu blijkt hij gewoon een oude tune nog eens te repressen. Al zijn er ook wel kwatongen die beweren dat Jah Power Dub op de b-kant staat.

Ja 't is redelijk zotjes voor een EP. Heb gelukkig de eerste press van back in the day hihi.Ik vind 20€ helaas te veel om de 12" te kopen.![]()
Lap, spotify die mij in de war bracht.Sarcastisch?![]()
Er stond new release en had het dan zo getypt. 
Tijdje terug Loop-Finding-Jazz-Records nog lang in mijn winkelmandje gehad maar niet tot aankoop overgegaan...Repress alert![]()
Rejoice!!!
Ik kan hem alleen maar van harte aanraden. Klinkt zooo mooi .. Hij vult volledig de ruimte met een warme gloed, uiteraard allerbest 's avonds te beluisteren.Tijdje terug Loop-Finding-Jazz-Records nog lang in mijn winkelmandje gehad maar niet tot aankoop overgegaan...
Tijdje terug Loop-Finding-Jazz-Records nog lang in mijn winkelmandje gehad maar niet tot aankoop overgegaan...
uiteraard allerbest 's avonds te beluisteren.

New album incoming!Karl O'Connor (Regis) and David Sumner (Function) finally got Sandwell District back together, put their big boy pants on, stopped kicking each other's heads in, and started making tunes again. During that time Juan Mendez (RIP Silent Servant) made his transition to the stars, giving them a renewed perspective. Here they are with more of their distinctive, cinematic, visionary techno and beyond. The boys are back in town!

The mid-2000s underground stir surrounding Studio, the project of Swedish musicians Dan Lissvik and Rasmus Hägg, feels nearly lost to time. West Coast, their seminal 2006 debut, captured a faraway romanticism of Balearic brushed up against Krautrock, disco, dub, and afro-beat, with pop lyricism lifted from new wave, all made modern by two art school grads in Gothenburg. First pressed in a small vinyl-only run via their own Information label, the album has been notably absent from most streaming services, and the internet’s record of its initial impact is all but fossilized from a bygone blog era, while its sound is simply untraceable to any one moment in music.
Staat hier nu al enkele dagen op repeat. Zalige grooves! Merci voor de tip, kende het helemaal niet. Doet me ergens denken aan Metro Area, die quasi perfecte update van deep disco uit de 70s voor de jaren 2000
Reissue en (eindelijk) beschikbaar op streamingdiensten. Very very very highly recommended.