Beats/experimental elektronica

Iets helemaal anders :
Beatrice Dillon is nu toch al een decennium een avontuurlijk pad aan het bewandelen. Dit is meer modern classical dan iets anders, maar met hier en daar enkele stoorzenders.

Amai eindelijk. Pritchard opperbaas inderdaad, één van mijn favoriete 140-EPs ooit gemaakt.

En ook z'n werk als Africa Hitech met Steve Spacek niet vergeten.

Weer een zeer aangename ontdekking dankzij de 'On the turntable' selectie van Aquarium Drunkard.
Heel fijne mix van ambient, jazz en elektronica. Laatste nummer gaf de doorslag om het hier te posten en niet in de Jazz thread.
Wel al van juli '24, dus excuses moest het al eens gepost zijn hier.

Weer een zeer aangename ontdekking dankzij de 'On the turntable' selectie van Aquarium Drunkard.
Heel fijne mix van ambient, jazz en elektronica. Laatste nummer gaf de doorslag om het hier te posten en niet in de Jazz thread.
Wel al van juli '24, dus excuses moest het al eens gepost zijn hier.

Ben jij een member van Aquarium Drunkard? Lijkt me heel goeie content maar $10 in de maand is nogal aan de prijs.

Ben jij een member van Aquarium Drunkard? Lijkt me heel goeie content maar $10 in de maand is nogal aan de prijs.
Ik neem twee keer per jaar een abonnement, voor hun mid year en end of year list.
En daartussen browse ik ook wel eens wekelijks op de site omdat je zonder abo wel kan zien welke albums ze bespreken met korte beschrijving en wat 'on the turntable' ligt.
Maar voor het hele jaar door is het idd wat prijzig.

Smakelijk nieuw EP'tje van rijzende ster en Dekmantel-protégé Upsammy met veel Warp-geïnspireerde bleeps. Neigt ook naar het werk van Objekt voor wie dat kan smaken. Eerdere releases op PAN en haar album Strange Meridians van vorig jaar zijn ook de moeite. En ze is verder een heel avontuurlijke DJ!

Van Warp naar Ninjatune, Forest Swords heeft z'n album Bolted opnieuw uitgebracht als fundraiser. FS plakt er het label "Decontructed" bij, meer ambient, minimaler.

I like it!

Terug
Bovenaan