Bedblunders

niet echt een bed blunder, maar herinner me wel nog eens dat ik met een vrouw naar bed geweest ben, waarvan ik het had moeten weten het beter niet te doen...

ze moet zeker 148 jaar oud geweest zijn. tenzij haar foto's die ze me stuurde 120 jaar oud waren, ofwel waren het foto's van iemand anders.
en das dan wellicht nog in hondenjaren gerekend. :help:

bah en valse tanden, en haar huid was zo ruw als de voetzolen van Ghandi. Maar goed, als je dronken bent, doe je al eens iets die je normaal niet zou doen.
Is that you? https://www.hln.be/buitenland/medewerker-mortuarium-had-seks-met-100-dode-vrouwen~a1801749/

A long time ago in a land far far away (of toch vooral dat heeeeel lang geleden) had ik een knappe jongedame op gedaan (denk Uma Thurman in Kill Bill maar jonger). Dus na een paar weken had ik eens het huis voor 'mezelf' en kwam ze af.
Bleek het net de dagen van de maand te zijn maar ze wou wel eens de achterdeur proberen. Als tiener hadden we sowieso al weinig ervaring en helemaal geen op die manier.
Dus na een tijdje te proberen schoot ik er opeens in waarna zij begon te roepen dat ik dat er uit moest halen. Avond naar de kloten dus.

De maandag wachtte ik ze op na schooltijd. Zie ik ze daar opeens afkomen met een kussen onder de arm. Bleek dat haar uhh bekkenspieren wat waren uitgerekt. Ze had aan haar ouders en leerkrachten wijsgemaakt dat ze keihard op haar staartebeen was gevallen en er niet kon op zitten.

Mijn reactie op dit alles ( :rofl::rofl::rofl:dit dus) werd me wel niet in dank afgenomen :shy:

Terug
Bovenaan