Ik had graag een korte bedrijfsvideo gemaakt en ik merk dat dat wel zou lukken met mijn iPhone 16 in combinatie met Adobe Premiere Pro / iMovie maar vooral de stabilisatie van het beeld stoort mij. Of het gebrek aan zeg maar... Welke (spiegelreflex)camera koop ik hiervoor het beste? Bestaat er een goed instapmodel onder €500 of is dit niet mogelijk onder dit bedrag?
Ik kan al een tijdje met een drone werken dus als ik deze beelden er bij plaats denk ik wel dat ik iets goed heb om mee te starten. Als ik muziek gebruik op de achtergrond, moet ik daar dan voor betalen? Hoe werkt dat qua copywriting?
Iemand ervaring met deze online opleidingen? Ik veronderstel dat je daar sowieso iets bijleert (meer dan youtube alleen)
www.nha.be
www.centrumvoorafstandsonderwijs.be
www.centrumvoorafstandsonderwijs.be
ps: ik zoek nog iemand die tekst kan inlezen van 1 minuut, als ik dat zelf doe klinkt dat zo raar
Ik kan al een tijdje met een drone werken dus als ik deze beelden er bij plaats denk ik wel dat ik iets goed heb om mee te starten. Als ik muziek gebruik op de achtergrond, moet ik daar dan voor betalen? Hoe werkt dat qua copywriting?
Iemand ervaring met deze online opleidingen? Ik veronderstel dat je daar sowieso iets bijleert (meer dan youtube alleen)
Digitaal Filmen & Videobewerking
Ken je dat gevoel? Je bent op vakantie, viert een verjaardagsfeest of hebt een idee voor een spannend verhaal. Graag vereeuwig je zoân feest of verhaal in een film. Maar... hoe doe je dat?
Virtual Class Filmen met spiegelreflexcamera - Centrum Voor Afstandsonderwijs
Leer alle videofuncties van je camera op je duimpje leren kennen tijdens deze boeiende virtual classes! Schrijf je online in!
Cursus Videograaf - Centrum Voor Afstandsonderwijs
Start je thuiscursus Videograaf en bouw aan je nieuwe carrière. Volg de thuisstudie met online begeleiding van je vakdocent en behaal je diploma.
ps: ik zoek nog iemand die tekst kan inlezen van 1 minuut, als ik dat zelf doe klinkt dat zo raar

Hangt er allemaal ook van af hoe ver je erin wilt gaan natuurlijk