Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jvr cbfg faryyre qna mvwa fpunqhj, gvf Gbarevqreik heb daar soms ook wel eens last van
amai, en is dat al lang bezig?Jvr cbfg faryyre qna mvwa fpunqhj, gvf Gbarevqre
Vg vf unccravat ntnva :hafher:amai, en is dat al lang bezig?
ocharme toch. een zoon van een zus van mijne nonkel had dat ook. Heeft daar echt ook jaren mee gesukkeld maar uiteindelijk is die wel geholpen.Vg vf unccravat ntnva :hafher:
mb ybrzc nyf urg npugrefgr ina rra inexra :ynhtu:ocharme toch. een zoon van een zus van mijne nonkel had dat ook. Heeft daar echt ook jaren mee gesukkeld maar uiteindelijk is die wel geholpen.
mja, `t heeft wel effe geduurd hoor eer hij geholpen is, maar uiteindelijk is hij bij een goede logopedist terecht gekomen. Die is met hem naar batibouw geweest en daar hebben ze dan samen de juiste klinkers gekocht. `t was dan nog een kwestie van oefenen in het juist leggen van die klinkers en nu is het allemaal al veel beter. enkel met zijn middelste letters heeft hij nog een probleem.mb ybrzc nyf urg npugrefgr ina rra inexra :ynhtu:
"It deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe."
Ikversta u nieen vergeet niet:
troost u: ik ook niIkversta u nie
Daar troost ik mij niet mee. Breng maar een bak trappist, dan kan ik mij troosten en eens denken of het volstaat.troost u: ik ook ni
Ik laat u liever in het ongewisseDaar troost ik mij niet mee. Breng maar een bak trappist, dan kan ik mij troosten en eens denken of het volstaat.
Voor mij ook, kom, bakske drinkenDaar troost ik mij niet mee. Breng maar een bak trappist, dan kan ik mij troosten en eens denken of het volstaat.
WAAR IS DA OFF TOPIC LOCKDOWN FEESJE?Voor mij ook, kom, bakske drinken
Off topic lockdown party
Jot, hoe meer worsten, hoe meer vreugde.mag ik kay-gell dan uitnodigen, die is goe met zwam-worstjes naar het schijnt.