Str8_6
Well-known member
Ben je er zeker van dat het binnenste van je anus kurkdroog is? Heb je dat al eens gecheckt?
Antwoord: Neen want een hol is een uitgang, géén ingang!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je er zeker van dat het binnenste van je anus kurkdroog is? Heb je dat al eens gecheckt?
Antwoord: Neen want een hol is een uitgang, géén ingang!![]()
+13, toch?Das hier alles -13 ofwa
't orgineel -13 e jackie.+13, toch?
Zeker dat ze niet semi-antiek zegt?'t orgineel -13 e jackie.
Semantics semantics, mijn Miranda zegt dat ook altij. :hafher:
Jomajoah. Origineel origineel. Mijn bomma, die was origineel.'t orgineel -13 e jackie.
Semantics semantics, mijn Miranda zegt dat ook altij. :hafher:
Oyvwxonne gbpu avrg ibbe vrqrerra, vf urg avrg Gbarevqre? :jvax:Mrt qhssr Qvssvr, mb ar pvcure13 vf jry urry trznxxryvwx gr xenxra ur.
vx urrg avrg gbarevqre, vx urrg erpvcrivreunngOyvwxonne gbpu avrg ibbe vrqrerra, vf urg avrg Gbarevqre? :jvax:
Vx jbh trjbba va urg trurvz grtra h mrttra qng Gbarevqre urg va urg ortva avrg fancgr uè wbzvx urrg avrg gbarevqre, vx urrg erpvcrivreunng
dsfqwqewn. osdfsdiof ewrerwo popqm za dasofijdofij! xcp bcwermq.Vx jbh trjbba va urg trurvz grtra h mrttra qng Gbarevqre urg va urg ortva avrg fancgr uè wbz
Ik zal u het geheim verklappen.Lap dat steekt hier elkander aan
Ben niet zo een Black Sabbath fan zeIk zal u het geheim verklappen.
Ge moet dat hardop lezen terwijl ge dat opneemt en dan moet ge dat achterstevoren afspelen.
Ofwel weet ge wat we zeggen, ofwel vraagt Satan u om een offer te brengen.
tss iedereen weet toch dat je je scherm met citroensap moet instrijken en dan verwarmen?Ik zal u het geheim verklappen.
Ge moet dat hardop lezen terwijl ge dat opneemt en dan moet ge dat achterstevoren afspelen.
Ofwel weet ge wat we zeggen, ofwel vraagt Satan u om een offer te brengen.
reported voor thread vervuilingSGV0IHdvcmR0IHRpamQgZGF0IGRlIG1vZGVyYXRpZSBpbmdyaWpwdCEgV2F0IGhpZXIgc3RhYXQga2FuIGVjaHQgbmlldCE=
SGV0IHdvcmR0IHRpamQgZGF0IGRlIG1vZGVyYXRpZSBpbmdyaWpwdCEgV2F0IGhpZXIgc3RhYXQga2FuIGVjaHQgbmlldCE=