Ik denk dat @recipe4hate voor zwamkoning gaat
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat @recipe4hate voor zwamkoning gaat
Komt goed uit, ik heb al zwammen op mijn edelheer.Ik denk dat @recipe4hate voor zwamkoning gaat
2MI my friendKomt goed uit, ik heb al zwammen op mijn edelheer.
Don't worry, ze zijn eetbaar.2MI my friend
Ah ok, dan ist goed, ik dacht dat ge ze had op uwen adelaar, dat zou pas vreemd geweest zijn, Haha...Don't worry, ze zijn eetbaar.

Daar heb ik ze ook. Maar ge kunt die plukken en opeten. Zelfs thee van maken, naar het schijnt.Ah ok, dan ist goed, ik dacht dat ge ze had op uwen adelaar, dat zou pas vreemd geweest zijn, Haha...
Er wordt hier zoveel in code gesproken dat ne mens zich toch vanalles afvraagt![]()
Ranzig, was jezelf, zo ga je geen jonge deerne scoren.Komt goed uit, ik heb al zwammen op mijn edelheer.
Jij blijft 't toch gratis doen he?Ranzig, was jezelf, zo ga je geen jonge deerne scoren.
Champignonnen verliezen hun smaak in water.Ranzig, was jezelf, zo ga je geen jonge deerne scoren.

Doe me hard doe me heet doe me goedJij blijft 't toch gratis doen he?

You are welcomeChampignons, ballekes, een lekker kippeke en een wit sausje en ik ga dankzij deze thread vanaf nu vol au vent anders bekijken
Wash yo dick filthy human.Jij blijft 't toch gratis doen he?
Wash yo dick filthy human.

Wow. Uncalled for! Iedereen draagt zijn kapsel toch zoals hij dat wil?Wash yo dick filthy human.