Beker van België 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo erg vind ik dat niet eigenlijk, zag je eigenlijk van ver aankomen. Dan was het de volgende ronde (tegen Eupen)
Tegen amateurploeg zonder enig ritme of wat dan ook. Zo erg nog niet. 😅 Dit jaar waren er echt wel geen excuses voor de 1A ploegen, makkelijker dan dit wordt het niet.

Tegen amateurploeg zonder enig ritme of wat dan ook. Zo erg nog niet. 😅 Dit jaar waren er echt wel geen excuses voor de 1A ploegen, makkelijker dan dit wordt het niet.
Er zijn wel degelijk vier 1A ploegen die een deftig excuus hadden om eruit te liggen. :p

Zit wel iets in Ashimeru. Direct schwung, versnelling en diepgang.
Dat dacht ik eerst ook, maar hij staat op het plein zoals ik de Become A Legend-modus speel in Pro Evolution Soccer: zo dicht mogelijk in de buurt van de bal zijn en bij balverlies blijven staan. Arnstad bevalt me veel meer.

Stroeykens is idd heel leuk.

Btw, @Dr. Sheldon Cooper, je was verre van overtuigd van El Hadj, is dat nog altijd zo?
Persoonlijk mijn favoriete Anderlecht speler momenteel, samen met Delcroix.
Euh.. ja? Heeft die ondertussen iets uitgestoken dat de moeite was?
Was misschien even naar de WC dan want heb het niet gezien.

Mijn "favoriete" Anderlecht-speler momenteel moet ik zelf ff over nadenken.
Cullen kan ik wel appreciëren, Murillo ook. Sambi soms maar die vind ik ook nog veel te groen.

Laatst bewerkt:
Euh.. ja? Heeft die ondertussen iets uitgestoken dat de moeite was?
Was misschien even naar de WC dan want heb het niet gezien.

Mijn "favoriete" Anderlecht-speler momenteel moet ik zelf ff over nadenken.
Cullen kan ik wel appreciëren, Murillo ook. Sambi soms maar die vind ik ook nog veel te groen.

El Hadj voor mij toch gewoon al een paar matchen op rij bij de beteren.

Ik vroeg het mij gewoon af. Was geen poging tot het halen van grammen ofzo.

El Hadj voor mij toch gewoon al een paar matchen op rij bij de beteren.
Ik vroeg het mij gewoon af. Was geen poging tot het halen van grammen ofzo.
Nee nee, zo nam ik het ook niet op hoor.
Maar gewoon ja, vind die echt niks speciaals, niks tegen die gast ofzo maar gewoon... meh
Is mij vandaag ook amper opgevallen. Valt mij soms pas op als ze zijn naam zeggen dat ik denk van "just die doet ook nog mee".
Niet dat dat per se een drama is gezien zijn leeftijd, CDK is soms ook 20 minuten onzichtbaar.

Vond je nu zelf trouwens ook niet de flanken véél beter met Murillo en Mykhaylichenko? Oke, tegen Janneke en Mieke maar toch.
Lawrence is nu niet het probleem maar Sardella is echt altijd de weakest link samen met Amuzu. Zet die tegen Lang en die ziet een hele match sterretjes

Murillo mag van mij gerust starten, al vond ik hem defensief toch ook zeer wisselvallig vandaag. Zit sinds december toch echt in een ferme vormdip. Hopelijk raakt hij er snel uit, want de Murillo van vorig seizoen, en het begin van dit seizoen een echte troef. Vandaag ook zowat 1 van de beste vrije trappen van het seizoen op de paal geschoten.

Sardella kansen geven lijkt mij dan weer iets waar we op lange termijn vruchten van zullen plukken, maar als centrale verdediger een pak minder nuttig offensief als overlappende back uiteraard.

Mykha is een ok verdediger, maar zie toch liever Lawrence spelen, al is die voorlopig ook niet zo overtuigend.

Arnstad vond ik nog wel goed invallen trouwens. Toont toch bij momenten dat daar echt wel een hele leuke speler in zit.

het is wat het is, van de huidige kern verschiet ik niets meer van. dus niet erg.

B-ploeg? 7-8 starters die ook dit weekend starten wss is geen b-ploeg he
Mercier, Henry en Vlietinck er niet bij noem ik met veel plezier een B-ploeg, ja. Inderdaad nog altijd zeven starters, maar uw meest spelbepalende spelers waren er ofwel niet bij, ofwel zaten ze niet op de bank. Het heeft een tien keer grotere impact dat Mercier er niet bij is dan pakweg Maertens. :)

Penaltyfase 1 lijkt mij weinig voor een strafschop, fase vanaf 1:19 lijkt mij gewoon rood voor Cercle (niet gegeven), strafschop twee is ook vrij tot zeer discutabel (op 4:16). Zo verliest ge dus een wedstrijd tegen Cercle. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan