Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is inderdaad een klote uur, maar voetbalsupporters zijn toch echt niet slim. Klagen dat ze gisteren voetbalpubliek gaan schrappen en dan negeren we het CST maar. Zelfde met alle beelden op de tribunes bij zowel Anderlecht en Brugge waar ge ziet dat het mondmasker of helemaal af is of onder de neus zit. Kan me er echt aan ergeren.Blijkbaar is er chaos aan de ingangen. Hoe kan het ook anders door matchen op dit uur te laten doorgaan. Duizenden fans geraakten er niet op tijd door problemen op de ring
![]()
Chaotische taferelen aan stadion van Anderlecht: honderden fans kunnen zonder CST-controle naar binnen
Chaotische taferelen, net voor de aftrap van de bekermatch van Anderlecht tegen Kortrijk: aan de ingang stonden op dat moment nog zo’n duizend mensen aan te schuiven.www.hln.be
Hij heeft al eens goed opgewarmdSowah, heeft die ooit al iets goed gedaan in een blauw-zwart shirt?

jaSowah, heeft die ooit al iets goed gedaan in een blauw-zwart shirt?
Dan moet ik dat gemist hebben
was nochtans helemaal in het beginDan moet ik dat gemist hebben
Heeft idd lang geleden eens een fantastische assist gegeven op LangDan moet ik dat gemist hebben
Zolang rafa hem dan niet op zijn slof neemt buiten de 16 is het goed.Finale Anderlecht - Brugge mogelijk. Mooi! Hopelijk graken we zover![]()
Klopt. Anderzijds speelt de ploeg vaak beter tegen "betere" ploegen.Anderlecht kan wel niet klagen met de loting dit jaar: La Louvière, Seraing, Kortrijk en Eupen![]()