Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de fase herbekeken en ik blijf bij m'n mening. Hier is geen sprake van balvoordeel. Lambrechts geeft zelfs geen balvoordeel want doet geen teken.

Op de moment dat Odoi de beweging maakt om te slaan hangt Tissoudali er nog steeds aan. Als dat balvoordeel is kan je even goed tot aan de achterlijn lopen.

Wel nog even voor de duidelijk: Ik verdediging Odoi hier niet hè, heb hiervoor al het tegenovergestelde gezegd. Oerdomme actie blijft het.

Ik heb de fase herbekeken en ik blijf bij m'n mening. Hier is geen sprake van balvoordeel. Lambrechts geeft zelfs geen balvoordeel want doet geen teken.

Op de moment dat Odoi de beweging maakt om te slaan hangt Tissoudali er nog steeds aan. Als dat balvoordeel is kan je even goed tot aan de achterlijn lopen.
Da’s gewoon hetzelfde excuus als die rode kaart van Murillo he. Het is niet omdat de ref niet fluit dat je die fout moet maken.

Odoi was er voorbij ja, maar voor zover ik het mij herinner hing Tissoudali er nog altijd aan. Dan is er bij mij geen sprake van balvoordeel. Probeer maar eens verder te voetballen als er iemand nog steeds aan uw lijf hangt.

Maar ik zeg dit wel even onder voorbehoud, aangezien ik de fase nog eens wil herbekijken.
Op HLN staat het filmpje. Odoi is los op het moment dat hij slaat en hij fluit de fout voor Club

Da’s gewoon hetzelfde excuus als die rode kaart van Murillo he. Het is niet omdat de ref niet fluit dat je die fout moet maken.
Zie hierboven. Ben Odoi absoluut niet aan het verdedigen, want ik heb eerder al gezegd dat die z'n actie me niks verbaasde.

Ik ging gewoon even in op sommige mensen die zeiden dat Lambrechts niet floot vanwege balvoordeel.

Das toch altijd als FCB moet sjotten er hier veel supps van dat paarse kamp komen.:rofl:

MORGEN moeten jullie proberen Eupen opzij zetten.:nono:
Lol. Ja daar ligt het idd aan!
Gewoon een matchke volgen en hier tegelijk wat posten mag enkel nog als je dan bent van 1 van de twee teams

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan