Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Amai, wat een match! Ni goed voor mijn hart! Toch de 2e match dat Genk het gewoon zelf laat liggen. Zowel vandaag als zondag gewoon niet afgewerkt en defensief geflater waardoor Club het kan rechtzetten

Had niet verwacht dat we dit tweeluik gingen afsluiten met twee overwinningen, opdracht volbracht, het mag nog even slecht zijn zolang ze punten pakken. Maar niet te lang meer graag

Die Vandervoort heeft toch 0,0 uitstraling als keeper hè
De bal hangt precies al tegen de touwen voor die duikt. En dan totaal zonder overtuiging.

5 perfecte penals!
Blij dat we doorgaan. Echte bekermatch maar het gaat echt veel beter moeten
Ik hoop gewoon dat we hier nu nog de resterende wedstrijden voor nieuwjaar beetje deftig tot een goed einde brengen.
En dan na de "winterstop" eens beginnen met terug te gaan naar de basis en een organisatie neer zetten. Zolang dat er niet komt, geloof ik in geen enkele prijs.

De laatste keer dat Genk in de beker 3-3 gelijk speelde en met penalties verloor in de 1/8ste finales, was tegen de latere bekerwinnaar :coolbrows:

Chapeau van Club, kunnen winnen zonder te overtuigen. Oké, penalties zijn een loterij maar zo cool en beheerst trappen is niet veel ploegen gegeven.

Club heeft doet het echt altijd goed met penalty reeksen zo uit mijn hoofd
- dortmund
- Shaktar
-Valerenga
- een keer in europa league tegen poolse tegenstander
- Oostende

Enig verlies dat ik mij kan herinneren was eens op gent dacht ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan