Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat mij het meeste stoort is dat Brugge eigenlijk twee keer de onderliggende partij was. Ge speelde gisteren weer een heel degelijk match en dan geeft ge het twee keer kinderlijk weg. Ik weet niet of dit het geval is, maar volgens mij zat Brugge ook in een crisis. Zwaar verliezen in de CL. Tegen KVM verliezen, maar tegen ons doen ze weer vertrouwen op door dat belachelijk verdedigen. Dan kunt ge beter twee keer weggespeeld worden.
De 2-1 valt ook daar een individuele fout bij Club achteraan. Ik begin steeds minder en minder te snappen waarom Puni daar zo lyrisch over was.

zat? Dat is nog lang niet voorbij ze. De doorsnee journalist mag dan van stemming veranderen zoals de wind, de gemiddelde Clubvolger weet wel beter. Club is in elke linie dramatisch weggezakt. Er is ook niemand die er momenteel écht staat, buiten Balanta.
Mss raar om te zeggen, maar Lang begint er precies wel wat door te komen weer. Zelfs tegen Leipzig bleef die vol doorgaan, dat verwacht ik toch niet zozeer van hem, maar doet het wel.

Zoals overal telkens de spionkoppen die zich boven de wet wanen. Tribune aan de zijlijnen zie ik nog veel mondmaskers wel.

Hoppa, Muleka maakt weer het verschil.

Jammer, we speelden echt niet slecht. 2-0 is wat overdreven, maar in de verlengingen speelden we weinig klaar. Holzhauser en Shankland hadden altijd moeten scoren.

Ja die sfeer toen was echt wel goed, herinner me dat ook en met die wc rollen gooien enz wel de indruk dat er toen veel nieuwe supporters waren ( ook veel vrouwen ). Nu is het vooral de harde kern die overblijft heb ik de indruk, wij zijn vooral vooruitgegaan in het Sollied tijdperk we zijn in een mum van tijd van 12k man naar 24k gegaan.
De periode sollied is voor mij nog altijd de mooiste die er was wat een machine was dat simons, Ceh,Verheyen, lange, mendoza :love:
Ik heb hier nog een reportage gevonden. Vanaf minuut 10 ziet ge hoe het toen was in die tijd. Ik mis dat toch. Allemaal staantribunes en wat een sfeer toen.

Het laatste seizoen in tweede klasse heb ik nog een paar wedstrijden meegemaakt als klein manneke.
Na de promotie ...wat een rit. Carnaval sfeer en dan 8ste (chill vak S), 2de +beker en daarna de titel (vak E ofcourse!).

Deels nostalgie natuurlijk.

Het laatste seizoen in tweede klasse heb ik nog een paar wedstrijden meegemaakt als klein manneke.
Na de promotie ...wat een rit. Carnaval sfeer en dan 8ste (chill vak S), 2de +beker en daarna de titel (vak E ofcourse!).

Deels nostalgie natuurlijk.
Ik ben het maar beginnen volgen in 98' toen was genk er al.

Ga jij al kijken als ze nog in tweede zaten, alle weet niet hoe oud je bent.
Vanaf 2001. Toen was het echt een mooie tijd. De eerste successen waren nog nieuw en het was toen een mix van carnaval en Engelse support. Daarom kan ik nu wel genieten van Union. Die ouderwetse staantribuneset die sfeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan