Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke rekening hebben jullie dan nog met ons openstaan? Kan me niet direct grote clashen of zo voor de geest halen.
in de bekerfinale in 2008 werden we genekt door twee ex-buffalos (Gillet, Bousouffa) nadat Fadiga de 3-1 tegen de kruising schoot
leuke wedstrijd toen wel, hopelijk weer van dat!

Op zich een leuke finale. Deze ga ik toch ook bekijken. Hopelijk wat mooi weer en dan de TV onder het terras.

Denk dat ik wel spreek voor beide partijen dat hopelijk Vissers niet fluit. Als er iemand een finale naar de klote kan fluiten is hij het wel.
Kunnen we gene buitenlander laten afkomen daarvoor ?
Lambrechts is ook niks, Laforge gisteren weer aan het flateren, Bouceaut ja laat het uit

Tis nog anderhalve maand, enkel de datum en de ploegen zijn gekend bij wijze van spreken, en er wordt al weer geweend over de ref :lol:

in de bekerfinale in 2008 werden we genekt door twee ex-buffalos (Gillet, Bousouffa) nadat Fadiga de 3-1 tegen de kruising schoot
leuke wedstrijd toen wel, hopelijk weer van dat!
Ah ok van toen nog. Al zoveel gebeurd sinds toen, ik dacht dat er recent iets geweest was waar we jullie een hak zetten.

Kunnen we gene buitenlander laten afkomen daarvoor ?
Lambrechts is ook niks, Laforge gisteren weer aan het flateren, Bouceaut ja laat het uit
Dus gewoon zoals vroeger op de speelplaats geen scheids? Kan ook wel eens tof worden :unsure:

Tis nog anderhalve maand, enkel de datum en de ploegen zijn gekend bij wijze van spreken, en er wordt al weer geweend over de ref :lol:
Er wordt nergens geweend, ik zeg gewoon dat ik hoop dat het niet Vissers is. Ik wil gewoon een mooie finale zonder scheidsrechterlijke dwalingen en slechte VAR momenten. Helaas is het met Vissers vaak gewoon prijs, in de negatieve zin.
Ik kijk er al sinds gisteren naar uit ;)

Anders Kompany een helft en Vanhaezebrouck een helft scheids? Zou ik ook nog lachen vinden :unsure:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan