Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Man man. Op mijn sociale media lijkt echt iedereen in Gent nog aan ticket te zijn geraakt. Zelfs van die meelopers die zelfs niet echt iets hebben met voetbal. :headshake:

Bij ons had je 1 minuut om 1 van de 300 tickets te scoren.

Ook iemand 5000 euro betaald voor 2 viptickets via VakantieVeilingen.

Anderlecht en Gent hebben alletwee veel bekende supporter, 2 staan er bij Aster.

Dieje van Bazart en ik dacht Merckx ofzo voor Anderlecht, heb ik die kerel moeten googlen want nooit van gehoord.

Karl bekan n bal tegen zijn hoofd, schot van de match dan

Hupakee. Daar is onze gokverslaafde. :sop:

Zelfs in zijn analyses zijn eigen nog steeds uit de wind aan het zetten. :)

We hadden een goeie bank hé. Chatelle is ingevallen :laugh:

ok, ik ben totaal niet meer mee in al die europese tickets, maar als ik het goed begrijp zit het zo:
Wint Anderlecht de beker, dan is de 4de in PO1 sowieso zeker van Europees voetbal.
Wint Gent de beker en PO2, dan is er geen barragewedstrijd voor het Europese ticket.
Maar in dat laatste geval, is er eigenlijk nog enige reden voor Gent om voluit te gaan in PO2, gezien zij dat Europees ticket al hebben en ze door die poule te winnen een cadootje geven aan de 4de van PO1?

Als salonsupporter van Antwerp, moet ik nu dus jammer genoeg voor Anderlecht supporteren, gezien het voor Antwerp de snelste manier naar Europa is.

Hupakee. Daar is onze gokverslaafde. :sop:

Zelfs in zijn analyses zijn eigen nog steeds uit de wind aan het zetten. :)

We hadden een goeie bank hé. Chatelle is ingevallen :laugh:
4x zijn assist benadrukken

Dat die 2e goal op zijn kap is is Bous zijn fout want die verdedigde nie mee..
En die knal van Fadigga tegen de paal, stond die met de rug naar de goal en wie was hem aan het dekken en liet hem zo makkelijk draaien en schieten.. just ja

"We hadden een sterkte verdediging. Ikke, Wasyl, Gillet, Vandamme"
Gillet speelde niet in de verdediging en hij vergat de beste verdediger, Pareja. Echt voer hm gewoon af

Onwaarschijnlijk dat een speler als Hassan op de bank begon

Man man. Op mijn sociale media lijkt echt iedereen in Gent nog aan ticket te zijn geraakt. Zelfs van die meelopers die zelfs niet echt iets hebben met voetbal. :headshake:

Bij ons had je 1 minuut om 1 van de 300 tickets te scoren.

Ook iemand 5000 euro betaald voor 2 viptickets via VakantieVeilingen.
Toeristen heb je overal

ok, ik ben totaal niet meer mee in al die europese tickets, maar als ik het goed begrijp zit het zo:
Wint Anderlecht de beker, dan is de 4de in PO1 sowieso zeker van Europees voetbal.
Wint Gent de beker en PO2, dan is er geen barragewedstrijd voor het Europese ticket.
Maar in dat laatste geval, is er eigenlijk nog enige reden voor Gent om voluit te gaan in PO2, gezien zij dat Europees ticket al hebben en ze door die poule te winnen een cadootje geven aan de 4de van PO1?

Als salonsupporter van Antwerp, moet ik nu dus jammer genoeg voor Anderlecht supporteren, gezien het voor Antwerp de snelste manier naar Europa is.
Wat als Anderlecht 2e wordt en de beker wint ?
Spelen ze dan voorronde CL of toch Europa League groepsfase ? Krijgt Gent dan het EL ticket en wat als die PO2 winnen en Union 4e is ? Dan is er toch een probleem, nie ?

1 van de eerste en enige matchen dat het mij niet kan schelen of we goed spelen en ik ons wil zien winnen. Gewoon heel belangrijke match voor de toekomst.

Hopelijk zijn Gomez en Verschaeren fit genoeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan