Beker van België 2023-2024

Ja lap. Nu heeft Genk voor het definitieve faillissement van Oostende gezorgd met die onverhoopte winstpremie die ze nu moeten gaan betalen.

Plezante match, zelfs toen we 0-2 achter stonden had ik nooit het gevoel dat we gingen verliezen. Goeie tactische ingreep van Van Bommel om naar een 3-5-2 om te schakelen.
Ik had 6 mensen bij die geen Antwerp supporters zijn/waren en dan is het wel fijn dat 7 goals te zien kregen voor €10.

Plezante match, zelfs toen we 0-2 achter stonden had ik nooit het gevoel dat we gingen verliezen. Goeie tactische ingreep van Van Bommel om naar een 3-5-2 om te schakelen.
Ik had 6 mensen bij die geen Antwerp supporters zijn/waren en dan is het wel fijn dat 7 goals te zien kregen voor €10.

Idd was nog eens een leuk matchke. Ben wel niet gaan zien, want met dit koude weer gaat er niets boven de comfort van de zetel, een warm deken en een druppeltje dabei.

Nog geen klote voetbal gezien.

Verschaeren die nog dieper inzakt dan Rits en Delaney. Zo komt ge nooit vooraan natuurlijk
Stroeykens dan ook nog niet op zijn beste positie

Vorige week overduidelijk dat Club Standard overklaste met een hoog tempo en hoge druk

Van zodra die 2CM (Vetlessen en Oneydika?) niet opendraaien en vooruit spelen en telkens terugtikken kon Standard goed stand houden en kwam er geen tempo in

Wat doen wij? Inspelen en terugtikken, geen enkele keer opendraaien.
Inspelen en doorlopen! Continu dat getaffel en met de bal lopen..
Terugkeer van Verschaeren en hem in ene basis willen is problematisch voor ons voetbal en deze ploeg

Terug
Bovenaan