Beker van België 2023-2024

Goh, tot de 2-0 of zeker de eerste helft was er toch iets meer dreiging van ons uit.
Je had in het begin die grote kans voor Dreyer, maar daarna?

Is ook perfect af te lezen uit de stats van de eerste helft. Lag kort bij mekaar, maar ik vond ons wel lichtjes beter.

Bekijk bijlage 25384
Inderdaad die grote kans van Dreyer (zag Henkinet er niet goed uit)
Nog 2 kopbal kansen van Delaney (waarvan ene maar heel nipt over)

Van Standard 1e helft enkel een goeie kans (trap) gezien van O'neil van buiten de 16 - naast. Die andere pogingen zijn zowat gekraakte shots van Kanga en een afstandschot van Kawabe naast (nadat Yari zich weer vastdribbelde).

Als in uw beste periode in de match de doelman geen bal moet pakken en er 0 binnen het kader gaan kunt ge nie op heel veel aanspraak maken denk ik 😊

Nu gewoon een zwakke match met veel te veel nadruk op de duels

beste is dan nog zeggen dat de sfeer op Sclessin positief is :laugh:
spandoeken aan het adres van Defour al vergeten? de periode waar ze hun eigen stoeltjes op het veld gooiden?
Zeker niet altijd positief, verre van.
Maar je gaat wel weinig beters/intensers vinden dan op Sclessin.

serieus nu? 75% van de kleinere ploegen komt hier in Gent zingen van "anti-buffalo" een hele match, alle franstalige ploegen roepen bij het afroepen van de spelers telkens "enculé". dat is ook allemaal anti hoor, en dat is niet "de sfeer bij Anderlecht". dat is eigen aan het voetbal.

beste is dan nog zeggen dat de sfeer op Sclessin positief is :laugh:
spandoeken aan het adres van Defour al vergeten? de periode waar ze hun eigen stoeltjes op het veld gooiden?

Ik was zelf in het stadion bij AA Gent - Standard, zelf heb ik geen enkele anti-buffalo gezang gehoord.
Enculé bij uitrappen, die is er idd helaas wel. Maar ik heb het vooral over de gezangen tijdens de wedstrijd. Daar doel ik op.

Neen ik ben het wangedrag de voorbije jaren niet vergeten. Maar de algemene attitude/sfeer de laatste jaren was wel eerder positief.
En ik weet niet precies welke Anderlecht/Standard het was, maar enkele matchen geleden was het besluit hier bij beide supporterskernen dat het een positieve match was en om mooi voetbal ging ipv rellen.

Gent- Brugge en Union-Anderlecht. Maar wat voor kinderachtige loting is dat. Met een kindergrijper voor snoep. Man man

Wij maken ons met ons voetbal meer en meer belachelijk

1702055878817.png

En winnaars van gent-brugge en anderlecht union moeten dan nog tegen elkaar, vooral zeer goede loting voor Antwerp.

Geen excuses dus voor ons, moeten volop voor de finale gaan.

Al kwamen onze vorige twee bekerzeges er wel na twee erg pittige campagnes: (2020) Lokeren, Genk, Standard, Kortrijk en Club Brugge en (2023) Beveren, Standard, Genk, Union en KV Mechelen.

Moet hier nu ook niet de calimero uithangen he. Er zijn varkens aan beide kanten. Jarenlange geschiedenis.
Deze "supporter" zal allesinds naar de tandarts mogen (insert counter-strike HEADSHOT geluidje). Stoeltje komende uit het Anderlecht vak voor alle duidelijkheid.

Wat mij ook opvalt zijn de gezangen/sfeer bij Anderlecht. Ze zijn meer bezig met het jennen van de tegenstander en anti Standard gezangen dan hun eigen supporters te steunen. Groot contrast met publiek in Sclessin dat sfeer brengt en eigen spelers vooruitstuwen. En dus niet focussen op de tegenstander. Andere supporters cultuur. Tis natuurlijk aan die eencelligen om niet in te gaan op de provocatie.

Jammer van de trieste afloop want er zat echt meer in die wedstrijd.
Daar zijn andere clubs beter in ( Calimero )
Tuurlijk zijn er varkens langs 2 kanten .
Dus wij jennen alleen hahahaha

Laatst bewerkt:

Hangt af van het rapport van de match delegate, dus iedereen heeft het gezien maar als hij het niet heeft opgenomen is er niets aan de hand.

Terug
Bovenaan