Beker van België 2023-2024

Gent zal minstens 5 basisspelers missen door interlandverplichtingen.
Buiten de easy road voor Antwerp is dat echt geen slechte loting.
So what?
De resterende spelers van Gent schuimbekken nu al bij het gedacht dat Brugge op bezoek komt.
Brugge op Gent kampen die van Brugge altijd met een mentaliteitsprobleem.

wat gebeurt er eigenlijk als KVO tegen dan failliet is?
ik hoop een match om 15u op woensdag, want 'k heb nachten en dan mogen we geen congé pakken :(

Wie betaalt er een schade tussen rsca en standard? Rsca of standard?

Kunnen niet enkel supporters een wedstrijd volgen als ze geregistreerd zijn bijvoorbeeld een fanclub?

Een paar geleden moest ik me lid maken van een fanclub van rsca om aan een ticket te geraken . Dus kunnen ze toch de relschoppers vinden? Camerabeelden en gegevens van alle aanwezige supporters.

Wie betaalt er een schade tussen rsca en standard? Rsca of standard?

Kunnen niet enkel supporters een wedstrijd volgen als ze geregistreerd zijn bijvoorbeeld een fanclub?

Een paar geleden moest ik me lid maken van een fanclub van rsca om aan een ticket te geraken . Dus kunnen ze toch de relschoppers vinden? Camerabeelden en gegevens van alle aanwezige supporters.
Standard zelf betaald de kosten, probleem bij away games iedereen staat waar hij wil dus als jij een ticket heb op plaats x en dat stoeltje is afgebroken is dat in se niet uw schuld.

Toch veel nitwits hier heb ik zo de indruk die nog nooit een awayday hebben meegemaakt als uitsupporter.

Degene die het wel meegemaakt hebben: als je mensen in een kooi stopt als beesten, dan gedragen ze zich daar ook naar.

Als je een bengaal vanuit het Anderlecht vak ontvangt, dan moet je je verdedigen met wat je hebt, dat zijn dan die brakke stoeltjes, die gewoon terug worden vastgeschroeft 2cm verder waardoor ze bij de minste druk toch weer afbreken en de club zogezegd de schade kan verhalen.

Hetzelfde met de 'hekken' vroeger, die werden ook miniem terug vastgemaakt zodat bij het minste dat afgebroken was en de clubs de schade konden verhalen.

Toch veel nitwits hier heb ik zo de indruk die nog nooit een awayday hebben meegemaakt als uitsupporter.

Degene die het wel meegemaakt hebben: als je mensen in een kooi stopt als beesten, dan gedragen ze zich daar ook naar.

Als je een bengaal vanuit het Anderlecht vak ontvangt, dan moet je je verdedigen met wat je hebt, dat zijn dan die brakke stoeltjes, die gewoon terug worden vastgeschroeft 2cm verder waardoor ze bij de minste druk toch weer afbreken en de club zogezegd de schade kan verhalen.

Hetzelfde met de 'hekken' vroeger, die werden ook miniem terug vastgemaakt zodat bij het minste dat afgebroken was en de clubs de schade konden verhalen.
Meen je dit nu echt? Er is nooit een vrijgeleide om zaken af te breken en te beginnen gooien. Bende marginalen zeg

Edit: de reden dat ze in “kooien” zitten is net omwille van hun marginaal gedrag. En ja ik heb meerdere uitmatchen gedaan (bij Anderlecht, bij Standard, bij KVK, bij Club) en ik heb nooit de neiging gehad om zaken af te breken en te beginnen gooien op anderen

Je kan nu nog de grootste diehard supporter zijn, dit heeft niets met voetbal te maken.
Dat is het "type volk" (ja, hier kan ik geen respect voor opbrengen) dat overal bij het minste spel gaat maken, op café, opt strand, op een festival, ... enja dus ook op het voetbal.

Geen enkel verstand, en hoogstwaarschijnlijk met alcohol erbij, direct over de rooie ... heel triest. Nog nooit in mijn leven de behoefte gehad om op iemand "te kloppen" ofzo, in de verste verten niet. Hoogstens eens iets geroepen uit één of andere dwaze frustratie waar ik na 5 min al spijt van heb :laugh:

Standard zelf betaald de kosten, probleem bij away games iedereen staat waar hij wil dus als jij een ticket heb op plaats x en dat stoeltje is afgebroken is dat in se niet uw schuld.
Ze filmen wellicht de hele tijd de supporters van de bezoekers. Dan kunnen ze de supporters uithalen die bijvoorbeeld een bivakmuts aangedaan hebben, etcete

Ze filmen wellicht de hele tijd de supporters van de bezoekers. Dan kunnen ze de supporters uithalen die bijvoorbeeld een bivakmuts aangedaan hebben, etcete
Uiteraard kan men dat.
Maar Anderlecht kan/mag hen niet identificeren

Politie wel, maar dan moet er een klacht volgen
En dan een klacht voor? Vandalisme?

Did this guy say we're nitwits ?

Als ge het op Anderlecht al als een kooi vindt...

23ncFCv.png

die opstelling van Gent... da's echt alles wat kàn ingezet worden. het wordt een trieste maand.
Sinds juli is dit geweten en 0,0 geanticipeerd op de januari maand.
En dat noemt zichzelf een professionele voetbalclub.
Als supporter maakt mij dat echt kwaad.

Ik zou op mijn werk zou eens moeten presteren, ik zou snel buiten liggen.
Niets tegen de jeugdspelers (integendeel) maar 2/3 centraal achterin zijn jeugdspelers.
Schandalig, voor zo een belangrijke wedstrijd.

dat we tekort hebben in defensie is idd geweten van juli. maar ook niet van 2023 he, da's al langer zo ze. verkopen ze Ngadeu vorig jaar ook nog eens buiten transferperiode.

Terug
Bovenaan