Beker van België 2023-2024

Die 2e helft was toch niet om aan te zien van Club. Ook gewoon geen enkele uitgespeelde kans
Hebben gecontroleerd en eigenlijk niks weggegeven.
De kans van Orban kwam door een blunder van Vetlesen en de bal op de lijn die Spileers redt kwam na een fout op een Brugge speler.

De commentatoren hier doen precies of Gent Club heeft weggespeeld, dikke zever want Gent heeft niks klaargespeeld.

Club drukte gewoon niet door na de voorsprong en gent bracht gewoon werkelijk niets. Verdiende overwinning, nu hopelijk tegen rsca

Club drukte gewoon niet door na de voorsprong en gent bracht gewoon werkelijk niets. Verdiende overwinning, nu hopelijk tegen rsca
Bereid u maar voor op Union. We kunnen thuis van Union nog geen punt pakken, laat staan daar gaan winnen.

Ik denk persoonlijk ook dat de match vandaag wel niet gespeeld gaat worden. Als ik de weerkaarten bekijk zou het mij een wonder zijn dat dat gaat doorgaan. Ik vermoed dat Brussel straks helemaal dicht slipt indien het zwaar gaat sneeuwen

Laatst bewerkt:
Thiago live aan het werk zien was echt indrukwekkend vanavond :love:
Idd, paar weken geleden naar Club - AA Gent geweest en ook in de gaten gehouden, is toch echt een beest.

Sommigen zeggen dat die enkel kan beuken en sleuren, maar hij is in het meevoetballen echt zo gegroeid buiten het begin van het seizoen. En hij scoort vlot. En hij beukt en sleurt. :tongue:

Bijna niet te geloven dat die nog maar 22 jaar is.

Bereid u maar voor op Union. We kunnen thuis van Union nog geen punt pakken, laat staan daar gaan winnen.

Ik denk persoonlijk ook dat de match vandaag wel niet gespeeld gaat worden. Als ik de weerkaarten bekijk zou het mij een wonder zijn dat dat gaat doorgaan. Ik vermoed dat Brussel straks helemaal dicht slipt indien het zwaar gaat sneeuwen
Kmi geeft een wolkbreuk van sneeuw boven brussel. Ik heb met union handschoenen, sjaal en kerstpull al klaarliggen. Morgen thuiswerken met een schorre keel. Ik heb er zin in.

Normaal gezien is er een zeil boven het veld en verwarming. Dit weer komt ook niet opeens uit de lucht vallen (of wel?! :LOL:)

Ongeacht wie de tegenstrever wordt zou ik toch hopen dat de match vanavond wel gespeeld wordt zodat de 1e halve finale volgende week ook kan doorgaan -> zowel bij rsca als bij union wel wat afwezigen momenteel dus 't is de moment voor ons :biglaugh:

Kmi geeft een wolkbreuk van sneeuw boven brussel. Ik heb met union handschoenen, sjaal en kerstpull al klaarliggen. Morgen thuiswerken met een schorre keel. Ik heb er zin in.

Normaal gezien is er een zeil boven het veld en verwarming. Dit weer komt ook niet opeens uit de lucht vallen (of wel?! :LOL:)
Het veld zelf zal wel in orde zijn, maar alles wat er rond is gaat toch problemen geven in een stadion waar amper dak is he. Laat staan alle mensen die van over heel België de trip moeten maken. Het zal vooral afhangen waar de sneeuw zich gaat bevinden.

Het veld zelf zal wel in orde zijn, maar alles wat er rond is gaat toch problemen geven in een stadion waar amper dak is he. Laat staan alle mensen die van over heel België de trip moeten maken. Het zal vooral afhangen waar de sneeuw zich gaat bevinden.

Het is op Union, dan valt dat toch mee? Die hebben toch vooral veel lokale supporters.

Ok, maar hoeveel uitsupporters zijn er op Union? Het is niet dat ze gaan moeten wachten op 20k man die vanuit heel Vlaanderen komen hé.
Geen idee hoeveel kaarten ze kregen. Max 2000 zeker. Maar het is en blijft veel volk die hebben betaald om de match te bekijken en er dan misschien niet eens geraken. Probleem is ook dat als Brussel toe zou zitten door de sneeuw dat een kleine lokale verplaatsing in Brussel al heeeel lang kan duren.

Maar we zullen zien wat het weer wordt. Voor hetzelfde geld valt er ook gewoon niks. Hier weet ge dat nooit

2 wedstrijden afgelast door sneeuw.
Ik wist dat dit ging gebeuren

Blijkbaar geen zeil te zien op het veld van Union

Terug
Bovenaan