Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah even verduidelijken dat ik de beslissing snap omwille van veiligheid en geen onnodige verplaatsingen voor de supportersTis niet alleen het veld. Het moet realistisch en veilig blijven voor iedereen. Lijkt me een verstandige beslissing
Zoals hier al gezegd gaat het niet enkel om het veld, iedereen moet er ook veilig geraken.Als we daar niet op gaan voetballen kunnen we er beter een zomersport van maken. In België liggen er droog slechtere velden bij dan dat.
Ik woon in Zolder nu, hier is op 10 minuten tijd zoveel gevallen dat zelfs de hoofdbanen helemaal onder liggen. Echt zot.Zoals hier al gezegd gaat het niet enkel om het veld, iedereen moet er ook veilig geraken.
. Dan maar naar Marokko kijken op de CAN met mijn 4 flessen Gouden Carolus Whisky infusedIk stel voor dat je eens naar Limburg komt. Hier zijn zelfs de hoofdwegen nu amper bereidbaar. Zelfs de autosnelweg E314 naar Brussel is dikke miserie. En dan zou het nog tot diep vanavond blijven sneeuwen. Dat komt toch niet goed zeker.Een laagske van ochot ochere 5cm sneeuw en het lijkt wel of gans ons land plat valt.
Enerzijds wisten ze dit van tevoren en hadden zowel Union als Leuven er alles aan moeten doen om het veld speelklaar te maken, lees = veldbedekking aanbrengen en/of de veldverwarming gebruiken. Ze zijn nl verplicht om hun veld zelf speelklaar te maken/houden.
Dat nu een laagje van nog geen 5cm ervoor zorgt dat ze niet zouden kunnen spelen is echt amateurisme ten top.
Daarnaast, voor de veiligheid... de thuissupporters van zowel Union als Leuven komen vnl vanuit de directe omgeving. Wat de uitsupporters betreft, enerzijds zijn dat er uiteraard al niet zo heel veel, anderzijds zijn de hoofdwegen echt niet zo slecht begaanbaar. Gezien ze allemaal per bus komen lijkt met dat ook echt niet onoverkomelijk.
Nee, ik vind het flauw en pamperend om eerlijk te zijn.
De Ring van Brussel is tijdens een "normale" weekdag in de avondspits al redelijk ambiance, voeg er dan nog eens de non-stop sneeuw die nu aan het vallen is aan toe en het belooft een zéér pittige avondspits te worden.Een laagske van ochot ochere 5cm sneeuw en het lijkt wel of gans ons land plat valt.
Enerzijds wisten ze dit van tevoren en hadden zowel Union als Leuven er alles aan moeten doen om het veld speelklaar te maken, lees = veldbedekking aanbrengen en/of de veldverwarming gebruiken. Ze zijn nl verplicht om hun veld zelf speelklaar te maken/houden.
Dat nu een laagje van nog geen 5cm ervoor zorgt dat ze niet zouden kunnen spelen is echt amateurisme ten top.
Daarnaast, voor de veiligheid... de thuissupporters van zowel Union als Leuven komen vnl vanuit de directe omgeving. Wat de uitsupporters betreft, enerzijds zijn dat er uiteraard al niet zo heel veel, anderzijds zijn de hoofdwegen echt niet zo slecht begaanbaar. Gezien ze allemaal per bus komen lijkt met dat ook echt niet onoverkomelijk.
Nee, ik vind het flauw en pamperend om eerlijk te zijn.
Ik stel voor dat je eens naar Limburg komt. Hier zijn zelfs de hoofdwegen nu amper bereidbaar. Zelfs de autosnelweg E314 naar Brussel is dikke miserie. En dan zou het nog tot diep vanavond blijven sneeuwen. Dat komt toch niet goed zeker.
In Union zit bijna iedereen ook nog eens niet overdekt. Je krijgt dat stadion toch nooit sneeuw en ijsvrij?
De Ring van Brussel is tijdens een "normale" weekdag in de avondspits al redelijk ambiance, voeg er dan nog eens de non-stop sneeuw die nu aan het vallen is aan toe en het belooft een zéér pittige avondspits te worden.
Ik snap de beslissing wel -> zit hier dicht tegen Brussel en het is al sinds de middag continu aan het sneeuwen, zeker al 5-10cm gevallen.
Regen of ijs is nog wel een heel verschil. Zeker als je een paar verdiepingen moet doen. Das gewoon levensgevaarlijk. Dit is gewoon een correcte beslissing.Dan maar zonder uitsupporters? Voor de thuissupporters lijkt het me nu echt niet zo moeilijk er te geraken.
En dat ze niet sneeuwvrij zitten in het stadion, so what? Als het pijpenstelen regent staan ze daar toch ook kletsnat? Dan liever dat beetje sneeuw dat nu aan het vallen is.
Regen of ijs is nog wel een heel verschil. Zeker als je een paar verdiepingen moet doen. Das gewoon levensgevaarlijk. Dit is gewoon een correcte beslissing.
Ik heb mijn oprit sneeuwvrij gemaakt een 10 minuten geleden en het is al opnieuw zoals ervoor. Ik zeg het, met wat ik hier zie : een logische beslissing.Allé kom, het is een laagske sneeuw van 5cm, het wordt daar op die tribunes daardoor echt geen schaatsbaan hoor. Geef 10 man een sneeuwschop en op een half uur zijn al die trappen sneeuwvrij.
Ik weet niet waar gij woont maar in het centrum van het land is het serieus aan het sneeuwen hoor.Allé kom, het is een laagske sneeuw van 5cm, het wordt daar op die tribunes daardoor echt geen schaatsbaan hoor. Geef 10 man een sneeuwschop en op een half uur zijn al die trappen sneeuwvrij.
In Brugge zelfs geen vlokjeIk weet niet waar gij woont maar in het centrum van het land is het serieus aan het sneeuwen hoor.

Voila, dat geeft dan natuurlijk een serieus vertekend beeld.In Brugge zelfs geen vlokje![]()
Ja ik hoorde het van kameraden ook die in West-Vlaanderen wonen. Je kan het zien op de camerabeelden van verkeerscentrum.be. Enorm verschil tussen de provincies. E313 Zolder moet ge maar eens naar kijken. Hier is het echt dikke miserieIn Brugge zelfs geen vlokje![]()
Hier is het zowat ongeveer evenveel als in en rond Brussel. Ik ben nu zelf de baan op en de hoofdwegen liggen er best ok bij. Opt gemakje, uiteraard, maar doenbaar.Ik weet niet waar gij woont maar in het centrum van het land is het serieus aan het sneeuwen hoor.
Maar je kan de situatie bij jou in Limburg toch ook niet gewoon vergelijken met Brussel?Ik heb mijn oprit sneeuwvrij gemaakt een 10 minuten geleden en het is al opnieuw zoals ervoor. Ik zeg het, met wat ik hier zie : een logische beslissing.
Die velden waren sneeuwvrij gemaakt daarstraks. Daar kan je nu toch niet op spelen
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20240117_93926352