Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, de laatste jaren is toch enkel Verbruggen een betrouwbaar sluitstuk gebleken die óók goed kon voetballen. Spijtig dat we die uiteindelijk niet echt lang aan het werk hebben gezien.Onder Kompany toch ook vaak van die stunten achteraan gezien.
Zal na dit weekend gedacht hebben van geen lange ballen meer te spelen want dat was te gevaarlijk
Of hij gebruikt zijn ervaring, 't is maar hoe je het bekijkt.Man man, Vertongen is toch maar triestig dat die zo’n truuken van de foor nodig heeft
Bwa ja. Verliezen daar al 7 matchen van. Dat deze ging verloren worden had ik wel kunnen denken. Spel zit ook niet goed de laatste weken.Toch 25 minuten volgehouden, een stijgende lijn in onze prestaties tegen Union!
Logische voorsprong van Union so farToch 25 minuten volgehouden, een stijgende lijn in onze prestaties tegen Union!
Was erbuiten.En penalty toch?
Het is waar de fout begint.Hoezo is dat geen penalty? De fout eindigde toch in de 16?
Is dat niet zoals bij een trekfout, zo'n duw?
Bij een duw/tackle gebeurt de fout enkel aan het begin van de duw/tackle, bij een continue fout zoals trekken aan een shirt is het fout zolang je blijft trekken.Hoezo is dat geen penalty? De fout eindigde toch in de 16?
Is dat niet zoals bij een trekfout, zo'n duw?
Mja nu bleef hij ook duwenBij een duw/tackle gebeurt de fout enkel aan het begin van de duw/tackle, bij een continue fout zoals trekken aan een shirt is het fout zolang je blijft trekken.
Lijkt mij.
IdemZelfs met een man meer zie ik Anderlecht hier toch niet rap een goal maken.