Belgische Stadionprojecten

Toch nog altijd afwachten, er is nog altijd cassatieberoep mogelijk.

Blijft de vraag: is er nu nog beroep mogelijk? In theorie wél. De buurtbewoners kunnen nog in cassatieberoep gaan bij de Raad van State. Dat kan enkel als de beslissing niet voldoet aan de wettelijke voorwaarden. Dat moet binnen een termijn van dertig dagen na de beslissing worden ingediend.

En in België weten we dat dat voor problemen kan zorgen

Maar dat beroep werkt niet meer opschortend voor zover ik weet
Nee dat niet. Je kan beginnen met het risico om alles terug in oorspronkelijke staat te moeten zetten indien de klagers dat zouden winnen. Dat blijft toch een grap in België.

Zou echt tijd worden dat er moderne stadions komen hier.

Goed nieuws voor Club.

Hopelijk kunnen ze op sportief vlak evenveel profijt uit het nieuwe stadion halen als Spurs of West Ham.

Club heeft zijn definitieve en uitvoerbare vergunning gekregen! :cheer::cheer::cheer:

Dit jaar nog beginnen met de bouw en seizoen 28-29 aanvangen in het nieuwe stadion! Eindelijk 😍
Een stadion in kristal, ter ere van de kristalnacht 👌 🤣

(moptjen he voor iedereen hier in een kramp schiet)

Prachtig nieuws, maar ga onze bunker ook wel gewoon missen. Hopelijk geen plastieken, shiny floor gedoe... Beetje ruwheid met meer comfort is zeker oké voor mij.

Prachtig nieuws, maar ga onze bunker ook wel gewoon missen. Hopelijk geen plastieken, shiny floor gedoe... Beetje ruwheid met meer comfort is zeker oké voor mij.
Echt? 1 van de minst mooie stadions die ik al heb bezocht. Maar ik neem aan dat het vooral is door alle goede herinneringen die jullie er al hebben gehad.

Maar alvast proficiat aan alle Brugge fans. Hopelijk volgen er nog een paar clubs in België. Want echt maf als je onze infrastructuur vergelijkt met onze buurlanden.

aan de clubfans hier: hoe is de mobiliteit uiteindelijk uitgewerkt?
Ook oprecht benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. 10 k meer volk en als je zo leest mag er niet meer rondom het stadion in de wijken worden geparkeerd. Op dat vlak ligt dat stadion naar ligging toe gewoon heel slecht. Ik vind dat waanzinnig dat er in België geen gronden kunnen worden gevonden op goede locaties om dergelijke stadions te bouwen. In elk ander land ter wereld gaat dat allemaal wel

Lijkt me toch een serieuze klap voor de buurt daar..
Een groter deel van de buurt stond nochtans achter de plannen, dat hebben ze ook laten weten.
Buurtbewoners Club Brugge trekken naar Raad van State: niet tegen, maar vóór nieuw stadion
aan de clubfans hier: hoe is de mobiliteit uiteindelijk uitgewerkt?
Randparkings met shuttlebussen, verbod op straatparkeren in de buurt https://stadion.clubbrugge.be/nl/nieuws/video-mobiliteitsplan-nieuw-stadion-toegelicht
Het is lastig hè

Terug
Bovenaan