Ben jij een ex-lief van Metejoor ?

Ben jij een ex-lief van Metejoor ?

• Totaal aantal stemmers
    35
Mijn vrouw - die letterlijk niets met BV's en zo heeft, en al helemaal niet het type is dat de Story of zo leest- vroeg me of ik wist waarom ze uit elkaar zijn. Raar.

Ik weet zo hard niet waar die vraag vandaag kwam dat ik toch even formeel wil ontkennen er voor iets tussen te zitten voor die breuk, en dat ik mijn vrouw niet bedrieg met Celine.
En ook niet met Metejoor.

Mijn vrouw - die letterlijk niets met BV's en zo heeft, en al helemaal niet het type is dat de Story of zo leest- vroeg me of ik wist waarom ze uit elkaar zijn. Raar.
Zet voor haar de afleveringen van Komen Eten op waarin hij verschijnt en het antwoord zal wel duidelijk worden.

Zet voor haar de afleveringen van Komen Eten op waarin hij verschijnt en het antwoord zal wel duidelijk worden.
hmm, mysteireuze post.

Hij legde het aan met de cameraman ?
Hij wordt onhoudbaar flatulent na het eten van boontjes ?
Na 2 glazen wijn begint hij te vertellen over wat zijn mama zei ?

Ge kunt het gewoon niet aan dat ik met Celientje ben gaan lopen.
Ik ben heel blij voor jou dat je met Celien Hermans bent gaan lopen. Met Celien Hermans heb ik dan weer medelijden, ze kan beter krijgen.

Ik vind mijn madam wel een betere en schonere partij. En nee, dat is niet Céline. Ik hoef niks te hebben waar Metejoor op of onder heeft gezeten.

Ik ben heel blij voor jou dat je met Celien Hermans bent gaan lopen. Met Celien Hermans heb ik dan weer medelijden, ze kan beter krijgen.

Ik vind mijn madam wel een betere en schonere partij. En nee, dat is niet Céline. Ik hoef niks te hebben waar Metejoor op of onder heeft gezeten.
Maar jij bent Metejoor. Dus er is dan nooit een relatie geweest?

Metejoor is qua exen de Taylor Swift van de Lage Landen. Nu is het alleen nog wachten op zijn volgende album en de eindeloze discussies over wie zijn nieuwste hit 'Mijn ex hield niet van seks' geïnspireerd heeft

Terug
Bovenaan