bruwz
Active member
Sijsele (Damme)
iTrader:
100% (9/9)
- Algemene informatie/specificaties
- 2x BenQ 31.5 monitor + Jarvis Fully dual monitorarm
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Nee
- Ook elders te koop aangeboden
- Neen
- Verzending/afhaal
- Afhaling
- Afhaallocatie
- Sijsele (rand Brugge)
Naar aanleiding van upgrade van werkgever doe ik mijn twee monitors en monitorarm weg.
De monitoren zijn beide BenQ 3270U 4k 31.5 inch.
Helaas is 1 hiervan beschadigd tijdens verhuis (grote kras met enkele dode pixels). Deze doe ik eigenlijk gewoon gratis weg. Voorrang hiervoor gaat wel naar de koper van de andere, tenzij die de monitor niet wilt.
Monitoren zijn niet gelijktijdig aangekocht dus qua helderheid zie je een licht verschil.
Heb ook wel nog een DP-kabel of HDMI-kabel of twee liggen die je er bijkrijgt als je wilt.
Bieden vanaf €110, meeneem €140.
==
Hiernaast doe ik ook nog een Jarvis dual monitorarm van Fully (nu: Herman Miller) weg. Deze zijn niet langer beschikbaar in België, maar wie Fully gekend heeft, weet dat dit topkwaliteit is. De arm is nog in topconditie en kan 2 schermen tot maximaal 32 inch aan.
Zie https://www.amazon.com.be/-/en/Fully-Jarvis-Monitor-Computer-Monitors/dp/B071G47JJG
Bieden vanaf €70, meeneem €80.
==
Wie alles wilt krijgt het meteen voor €180.
Gezien formaat van alles enkel afhaling in Sijsele (rand Brugge) mogelijk.
De monitoren zijn beide BenQ 3270U 4k 31.5 inch.
Helaas is 1 hiervan beschadigd tijdens verhuis (grote kras met enkele dode pixels). Deze doe ik eigenlijk gewoon gratis weg. Voorrang hiervoor gaat wel naar de koper van de andere, tenzij die de monitor niet wilt.
Monitoren zijn niet gelijktijdig aangekocht dus qua helderheid zie je een licht verschil.
Heb ook wel nog een DP-kabel of HDMI-kabel of twee liggen die je er bijkrijgt als je wilt.
Bieden vanaf €110, meeneem €140.
==
Hiernaast doe ik ook nog een Jarvis dual monitorarm van Fully (nu: Herman Miller) weg. Deze zijn niet langer beschikbaar in België, maar wie Fully gekend heeft, weet dat dit topkwaliteit is. De arm is nog in topconditie en kan 2 schermen tot maximaal 32 inch aan.
Zie https://www.amazon.com.be/-/en/Fully-Jarvis-Monitor-Computer-Monitors/dp/B071G47JJG
Bieden vanaf €70, meeneem €80.
==
Wie alles wilt krijgt het meteen voor €180.
Gezien formaat van alles enkel afhaling in Sijsele (rand Brugge) mogelijk.