Bepamperen van kinderen

Ik vind dat interessant om over te discussiëren.
De nuance ligt natuurlijk in wat je ze laat doen en waar ze interesse in hebben.

Mijn zoon spreekt van 9j kan een gesprek aangaan in het engels, Frans en Nederlands. Groot stuk dankzij chatten en tablet.

Hij gebruikt de tablet graag om te leren tekenen en knutselen. Soms kan hij 2 uur tablet kijken om DIY projecten te vinden.

Met schrijven zelf volledig akkoord, hij heeft al niet het mooiste schrift. Maar hoeveel schrijven we zelf nog?
Ik heb het voornamelijk over tablets voor school. Er zijn indicaties dat nota's schrijven helpt bij het leren bijvoorbeeld. Ik denk ook dat in veel situaties dat gewoon extra afleiding is, dingen doen op zo'n tablet.

Qua vrije tijd, gohja, onze generatie was nu ook wel al voor een groot deel bekend met computers en consoles.

Ik heb het voornamelijk over tablets voor school. Er zijn indicaties dat nota's schrijven helpt bij het leren bijvoorbeeld. Ik denk ook dat in veel situaties dat gewoon extra afleiding is, dingen doen op zo'n tablet.

Qua vrije tijd, gohja, onze generatie was nu ook wel al voor een groot deel bekend met computers en consoles.
Ben ik wel mee akkoord.
Kan er mij ook niet van ontdoen dat ik liever heb dat hij leert met papier en pen dan PowerPoint.

Mijn zoon is 8 en kan echt niet schrijven. Ik vind dat geen probleem want dat wordt toch een dokter.

Ik mag mijn twee handjes kussen hoe braaf en beleefd ze zijn. Ik en mijn vrouw zijn ook heel rustig. Als haar mete kind hier komt slapen word ik kenettergek je hebt geen twee seconde rust.

Terug
Bovenaan