Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze bedoelden dan ook 1 slaapkamer of zo, geen leefruimte waar je volop moet stoken.Gisteren iemand toevallig het VTM nieuws van 19u gezien?
Stond op maar heb maar met een half oog gekeken dus ik kan me vergissen.
Maar de verwarming afzetten in 1 kamer zou maar 50 euro opleveren per jaar? Lijkt me weinig?
Voila, nu weet je dat jou dat 50 euro uitspaart!Ik verwarm in feite zelden mijn slaapkamer. Idealiter van de ganse winter niet.

Je kan die aflevering van het nieuws ook gewoon herbekijken op VTM Go.Gisteren iemand toevallig het VTM nieuws van 19u gezien?
Stond op maar heb maar met een half oog gekeken dus ik kan me vergissen.
Maar de verwarming afzetten in 1 kamer zou maar 50 euro opleveren per jaar? Lijkt me weinig?
Je kan die aflevering van het nieuws ook gewoon herbekijken op VTM Go.

Dan betaal je maar meer eh!Ja ma da was te veel moeite![]()
Amai, grote verschillen hier qua temperatuur. Vanmorgen was het hier 24.3 graden en dat zal door de dag stijgen naar 26-27 graden waarschijnlijk. Ik voorzie niet om de verwarming de komende 2 maanden op te zetten eigenlijk.
Nieuwe invalshoek -> nieuwe mogelijkheden om te besparen:Nee daar moet het toch wel een beetje aangenaam zijn. Als ik rechtstaand ne BJ krijg wil ik ni staan bibberen van de kou maar van genot.
Dan is dat daar zonder airco toch om te stikken in de zomer?Amai, grote verschillen hier qua temperatuur. Vanmorgen was het hier 24.3 graden en dat zal door de dag stijgen naar 26-27 graden waarschijnlijk. Ik voorzie niet om de verwarming de komende 2 maanden op te zetten eigenlijk.
ik werk thuis, de grootouders passen hier op de dochter dus 4 mensen, een pc die heel de tijd op staat en dan nog koken etc. Maar een heel klein beetje zon, en de temperatuur gaat hier een graad omhoog.Met hoeveel zitten jullie daar als de temperatuur nog zo kan stijgen met deze buiten temperaturen?
Bij ons 21,5°C vanmorgen, voorbije dagen heeft de achterdeur nog redelijk opengestaan. (het leven met een kat)
In de zomer is dat evengoed 26-27 gradenDan is dat daar zonder airco toch om te stikken in de zomer?

Lijkt me wel redelijk extreem voor nieuwbouw. Hoe is de oriëntatie van de glaspartijen? Screens op de zuidkant?In de zomer werd het hier max 29 graden boven, 26 graden beneden tijdens de hittegolven. En we moesten de ramen altijd 's nachts open zetten om de temperatuur wat te drukken. Deze ochtend is het 21-22 graden beneden en boven, met ramen dicht. Is een nieuwbouw van dit jaar, vrijstaand, houtskelet, ventilatie D. Had eigenlijk wel een veel constantere temperatuur verwacht...
Wij hebben nog makkelijk 25° binnen nu. Appartement van 5j oud. Heeft tot eind augustus geduurd voor 27° bereikt werd en nu is die rustig terug aan het zakken. Voor november zal er ook geen verwarming nodig zijn gok ik.Als het bij jullie allemaal nog zo warm is nu, was het in de zomer dan niet véél te warm tijdens de hittegolven? Of is het in jullie huizen altijd aangenaam 22 graden geweest?
We hebben geen grote glaspartijen, wel gewone ramen aan elke kant. Screens aan de zuidkant en ZW kant, geen aan NO en N kant. Screens waren zo goed als de hele zomer dicht.Lijkt me wel redelijk extreem voor nieuwbouw. Hoe is de oriëntatie van de glaspartijen? Screens op de zuidkant?
Idem. Gasketel is net aangeslaan voor een graadje extra. Ramen hebben wel een week opengestaan omdat we met ene met een snotvalling zaten en goed wilden ventileren.Ik woon in een vrijstaande woning van 33j oud en vanmorgen was het 19 graden in de living. Waar woon jij in?
Het is hier nu 20 graden, volgens mij gaat hij vanavond aan, de CV.