Bestemming X S03

Een soort van federaal Vlaanderen Vakantieland lijkt het nu 😅
De kandidaten zullen niet echt tevreden zijn dat ze gewoon in België blijven, lol.

Ik stel mij de vraag of ze echt zoveel meekrijgen van waar ze zijn.
Ze brengen heel veel tijd door in die bus, en eens eruit spelen ze gewoon wat spelletjes. Dus of het nu zo een drama is dat het alleen in België zich afspeelt.
Natuurlijk met die info is het als kijker vooral een stuk minder interessant.

Aster via de media :

"De bus heeft ‘twee gezichten’. Aan de ene kant is het de bekende, mysterieuze zwarte ‘Bestemming X’-bus. De andere zijde is echter volledig gewrapt in de kleuren van een fictieve touroperator, Reizen Asterix. Door simpelweg de bus andersom te parkeren of langs de weg te zetten, zal niemand iets opmerken."

Euhhh... neen niemand zal een bus met 'Reizen Astrix' nu wat beter bekijken? :biglaugh: Of is dat al allemaal opgenomen en achter de rug?

Laatst bewerkt:
Aster via de media :

"De bus heeft ‘twee gezichten’. Aan de ene kant is het de bekende, mysterieuze zwarte ‘Bestemming X’-bus. De andere zijde is echter volledig gewrapt in de kleuren van een fictieve touroperator, Reizen Asterix. Door simpelweg de bus andersom te parkeren of langs de weg te zetten, zal niemand iets opmerken."

Euhhh... neen niemand zal een bus met 'Reizen Astrix' nu wat beter bekijken? :biglaugh: Of is dat al allemaal opgenomen en achter de rug?

Dat is al opgenomen in april 2024 had ik ergens gelezen.

Ik heb enkel het einde opgepikt met de reveal, de muur van Geraardsbergen. Dat is toch wat "ordinair", het moet natuurlijk wat herkenbaar zijn, toch geeft het een gevoel van "was het dat maar".

Ik veronderstel dat ze de bus ook een keer vlak voor het gebouw van VTM zetten als dat de lat is.

Het is ook een echt saai programma om naar te kijken. Om aan mee te doen lijkt het mij wel de moeite, maar als "toeschouwer" is dat echt wel supersaai.

Kvrees dat ik ook ga afhaken, dit boeit niet. Met Konvooi binnenkort op Play wellicht een leuker programma op komst. Een heel seizoen in België is gwn saai voor de kijker.

De spellen gaven met de landen mogelijkheden om culturen, gerechten, talen en landschappen als element erin te brengen. Maar als het gewoon een spel is om de winnaar te kiezen (met hier en daar een vluchtige hint) is er voor de kijker weinig aan. De bus is ook meer om te praten waar je vroeger deelnemers had die een richting probeerden uit te vissen of een heel ander land "voelden" met uren reistijd, dat valt allemaal weg.

De makers zullen er zeker geprobeerd hebben maar een feestmaaltijd maken van een zakje poedersoep, dat gaat niet lukken. Het concept is niet gemaakt om enkel in eigen land rond te reizen. De enige interessante vraag is welke bestemming het programma zelf heeft, wordt het een roemloze exit omdat de kijkers weg zijn of pompen ze er toch geld in voor een volwaardige editie?

Vorige seizoenen graag gezien, maar dit lijkt op zo een extra seizoen voor enkel online of op vtm 6. Ik wist zelf niet dat het terug begonnen was, dat zegt al veel.

Ik had enkel de preview gezien voor volgende week, een spel in de winkel van sponsor Sleepworld. Dat gaat er toch wat over.

Gisteren gekeken. Nog voor de eerste reclame was het overduidelijk waar ze gingen eindigen. De rest was gelijk een promo film van westoer 😅.
De Lean was ook het scherpste mes niet. Overleefde al keer op keer met geluk en hulp en nu was het bijna terug van dat maar al bij al wel een toffe gast waarschijnlijk.
Volgende week die stoomtrein in dendermonde-puurs zeker?

Precies een provincie per aflevering (denk ik) voor wie het nog uithoudt. Ik zag dat we nog maar aflevering 4 van de 10 waren, het kruipt vooruit.

Als de opdrachten van de trailer in juiste volgorde staan, dan is het eerst 's avonds/'s nachts de opdracht bij Sleepworld in Brugge, volgende dag Lamme Goedzak, Brugge - Damme, (wat Steve makkelijk kan herkennen, hij woont daar) daarna als ze toch nog eens effectief op de bus zitten en het nieuws over de andere kandidaten vernemen, dan zitten de vorige afvallers op de trein van Maldegem - Eeklo, die een spel tijdens die rit moeten winnen en de winnaar kan terug opstappen op de bus in Eeklo om zo door te rijden naar eindbestemming. Dus het hele traject is richting Gent naar mijn gevoel... Ook de tips sluiten aan

Ik kijk nie meer, dit seizoen kan me niet boeien, ik kijk altijd uitgesteld, maar HLN verklapt steeds al wie er uit ligt dus ik kan het gewoon daar volgen.

Omdat de vriendin kijkt dat staat dat af en toe eens op, maar amai, wat een triestig schouwspel eigenlijk al die spelletjes. Zet er een lokale jeugdbeweging op en er zit meer creativiteit achter.

Terug
Bovenaan