Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij zijn er ooit toen ik klein was (misschien al wel 30 aar geleden) ook eens geweest. Komt de manager (een Nederlander) naar onze tafel:Slechter dan hun pizza's zal het wel niet zijn.
Vorig jaar in die van Schoten geweest, vuile tafels, trage bediening en pizza's echt niet lekker.

Pizza-hut is echt het toppunt van ultrabewerkte voeding.Ik begrijp goed waarom de helft van de Belgische bevolking overgewicht heeft, vaak gaat die voeding in combinatie met het gebruik van een fatbike of e-step.Slechter dan hun pizza's zal het wel niet zijn.
Vorig jaar in die van Schoten geweest, vuile tafels, trage bediening en pizza's echt niet lekker.
België is gewoon overpriced om te gaan eten, ook wordt er veel te veel geld aangerekend voor drank en water. Vaak is het eten dan ook nog van bedenkelijke kwaliteit en niet beter dan Ikea-keuken.Misschien kunnen we besluiten dat uit eten gaan tegenwoordig echt duur is. Eender waar je komt, imo.
Al las ik nu onlangs wel dat de La Paz in Leuven centrum terug open is met echte Vlaamse kost en dat die gerechten daar maar 15 euro per stuk kosten, gaande van vidé, tot stoofvlees etc... Ik ben er nog niet gaan eten, maar ik ben benieuwd hoe je dat zo goedkoop kan serveren![]()
Ik denk dat je niet goed begrijpt wat de kostprijs is om een eetplek open te houden.. België is niet overpriced maar gewoon reteduur om het te runnen. Dat zorgt ervoor dat de prijs van het eten ook gewoon hoog ligt.Pizza-hut is echt het toppunt van ultrabewerkte voeding.Ik begrijp goed waarom de helft van de Belgische bevolking overgewicht heeft, vaak gaat die voeding in combinatie met het gebruik van een fatbike of e-step.
België is gewoon overpriced om te gaan eten, ook wordt er veel te veel geld aangerekend voor drank en water. Vaak is het eten dan ook nog van bedenkelijke kwaliteit en niet beter dan Ikea-keuken.
Dan ga je toch echt op de verkeerde plekken eten. Genoeg zaken met degelijk tot zeer goed eten. Niks te klagen in België.Vaak is het eten dan ook nog van bedenkelijke kwaliteit en niet beter dan Ikea-keuken.
Het probleem is dat in de meeste brasserieën het altijd hetzelfde is (altijd vol-au-vent, spaghetti, kipfilet, steak, scampi's, ...). Die dingen worden bijna altijd op dezelfde manier voorgeschoteld zonder veel verandering, buiten een prijs die altijd maar blijft stijgen. Dan kan je het net zo goed thuis ook maken.België is gewoon overpriced om te gaan eten, ook wordt er veel te veel geld aangerekend voor drank en water. Vaak is het eten dan ook nog van bedenkelijke kwaliteit en niet beter dan Ikea-keuken.

Pizza-hut is echt het toppunt van ultrabewerkte voeding.Ik begrijp goed waarom de helft van de Belgische bevolking overgewicht heeft, vaak gaat die voeding in combinatie met het gebruik van een fatbike of e-step.
België is gewoon overpriced om te gaan eten, ook wordt er veel te veel geld aangerekend voor drank en water. Vaak is het eten dan ook nog van bedenkelijke kwaliteit en niet beter dan Ikea-keuken.
Gisteren Thai gaan afhalen voor 2 personen, 45 euro en nog honger achteraf. Het eten was lekker, maar veel te weinig. Als elke horecabaas met een Range-Rover, X7 of Q8 met persoplaten moet rijden dan is het normaal om zulke woekerprijzen te vragen voor kinderporties.Ik denk dat je niet goed begrijpt wat de kostprijs is om een eetplek open te houden.. België is niet overpriced maar gewoon reteduur om het te runnen. Dat zorgt ervoor dat de prijs van het eten ook gewoon hoog ligt.
Zeer simpel, da's een afhaalthai die voor afhaal idem aanrekent als ter plaatse eten, als daar de prijs te duur is, niet meer gaan.Gisteren Thai gaan afhalen voor 2 personen, 45 euro en nog honger achteraf. Het eten was lekker, maar veel te weinig. Als elke horecabaas met een Range-Rover, X7 of Q8 met persoplaten moet rijden dan is het normaal om zulke woekerprijzen te vragen voor kinderporties.
Ben daar al heel vaak gepasseerd, maar op basis van de buitenkant zou het nooit bij mij opkomen om er te gaan eten eerlijk gezegdSocial deal voor €55 pp in de Zwalmkoets. Amuse, soep, voorgerecht kreeft, hoofdgerecht kreeft, dessert.
Iedereen op 1-2m van elkaar, niet op elkaar gedrukt, grote oude hoeve, top eten.
Het kan dus wel degelijk![]()
.Die van Schoten is inderdaad een ramp. Oud, vuil en versleten. Op het plafond zitten meer champignons dan op de pizza.Slechter dan hun pizza's zal het wel niet zijn.
De typische brasserieën zijn gewoon te mijden als de pest. Je betaalt veel geld voor altijd weer diezelfde standaard 5-6 gerechten (+ 4/5 verschillende soorten biefstuk) die je zelf eigenlijk minstens evengoed thuis kan klaarmaken. Ik kan daar echt geen geld meer aan geven, je bent zonder proberen snel €60-70/man kwijt, dan zijn er adresjes waar je voor minder dan €100/persoon écht lekker kan eten. Liever een keer minder en écht goed dan.Het probleem is dat in de meeste brasserieën het altijd hetzelfde is (altijd vol-au-vent, spaghetti, kipfilet, steak, scampi's, ...). Die dingen worden bijna altijd op dezelfde manier voorgeschoteld zonder veel verandering, buiten een prijs die altijd maar blijft stijgen. Dan kan je het net zo goed thuis ook maken.
Een of 2-sterren zaken vind ik ook duur geworden, vroeger nog een paar x een 2* zaak gedaan, maar de prijzen van anno 2026 heb ik er niet meer voor over.
Dat zijn soms net de adresjes waar je wat goedkoper toch kwaliteit hebt omdat ze waarschijnlijk niet vasthangen aan een zware hypotheek of huur op dat pand.Ben daar al heel vaak gepasseerd, maar op basis van de buitenkant zou het nooit bij mij opkomen om er te gaan eten eerlijk gezegd.
Wij hebben ooit €2 gezien op de kaart, voor mayonaise.België is niet goedkoop qua eten (zeker niet als ze beginnen met de tactiek van bijbetalen voor aardappelen, bijbetalen voor groenten, bijbetalen voor een sausje)
Die Range Rover, X7 en Q8 met persoplaten worden betaald door de klanten, dus als dat het geval is zullen die mensen wel iets goed doen. Als ik mij niet vergis, wist je op voorhand dat je voor afhaal Thai €45 ging betalen, iets wat ik nooit zou doen persoonlijk. Het eten was lekker zeg je, dat vind ik al uniek voor een afhaal.Gisteren Thai gaan afhalen voor 2 personen, 45 euro en nog honger achteraf. Het eten was lekker, maar veel te weinig. Als elke horecabaas met een Range-Rover, X7 of Q8 met persoplaten moet rijden dan is het normaal om zulke woekerprijzen te vragen voor kinderporties.
Wat wij daar allemaal gegeten hebben voor amper €55 is ongezien. Ok het was een social deal maar dat ga je nergens vinden, zeker niet omdat het echt lekker en veel was. Toegekomen om 19u en vertrokken om 22u30.Ben daar al heel vaak gepasseerd, maar op basis van de buitenkant zou het nooit bij mij opkomen om er te gaan eten eerlijk gezegd.