Beurtbalkje aan de kassa

Waar plaats jij het verdeelbalkje?

• Voor mijn boodschappen

Stemmen: 7 6,0%
  • Na mijn boodschappen

Stemmen: 86 73,5%
  • Wisselt af

Stemmen: 24 20,5%

• Totaal aantal stemmers
    117

Panda

Well-known member
Crowdfunder FE
Onlangs kwam in een gesprek hier de plaatsing van het beurtbalkje aan kassa ter sprake. Sommigen zweren dat dit na de boodschappen moet komen. Anderen zoals ik plaatsen deze steeds voor de boodschappen.

Uit interesse heb ik eens navraag gedaan bij de klantendienst van de grote supermarkten.

Albert Heijn:
Maakt helemaal niet uit hoe je deze wil plaatsen. Dit verdeelbalkje mag je ervoor of erna zetten. Dit ligt helemaal aan jou.

Delhaize:
U kunt ze naar wens voor of achter uw boodschappen plaatsen.

Lidl:
Om het werk van de kassier gemakkelijker te maken vragen wij aan onze klanten om telkens een verdeelbalkje na hun boodschappen te plaatsen.

Aldi:
Het verdeelbakje dient om voor en na je eigen boodschappen te plaatsen. 😜
En wie wat doet moet je met de klant voor en na jou bespreken.

Carrefour: geen antwoord ontvangen

Laatst bewerkt:
Ik mis de optie allebei: als de vorige klant er geen zet, zet ik er één voor mijn boodschappen en ik zet er sowieso ook één na.

Lijkt mij redelijk logisch: ben ik alleen aan de kassa, geen balkje voor want het zijn duidelijk mijn inkopen, maar wel na ‘voor het geval dat’. Staat er iemand voor en nog geen balkje, dan balkje voor én na. Want ik merk dat mensen gewoon de band beginnen laden en ik sowieso dan tien tegen een dat balkje er tussen moet gaan murwen, dus zet ik er standaard eentje na.

Iedereen zou dat achter zijn boodschappen moeten leggen. Ook als er niemand achter u staat, want anders blijft de band lopen en moet de bediende aan de kassa er toch zelf iets opleggen.

Maar tegenwoordig legt dus geen enkele idioot dat nog achter zijn eigen boodschappen, dus leg ik er meestal 1 voor en 1 achter mijn boodschappen :eviltongue:

Edit: ooh ja en ook dit nog. Aan allen die hun boodschappen al op de band beginnen te laden terwijl die voor u staat zelf nog niet eens half zijn kar uitgeladen heeft: STIKT ERIN!!

Laatst bewerkt:
Lijkt mij redelijk logisch: ben ik alleen aan de kassa, geen balkje voor want het zijn duidelijk mijn inkopen, maar wel na ‘voor het geval dat’. Staat er iemand voor en nog geen balkje, dan balkje voor én na. Want ik merk dat mensen gewoon de band beginnen laden en ik sowieso dan tien tegen een dat balkje er tussen moet gaan murwen, dus zet ik er standaard eentje na.
Je kan de vraagstelling anders interpreteren wanneer je zegt van, er ligt slechts 1 balkje...

Wat doe je?

Euh, dat hangt vooral van de situatie af natuurlijk. Als de klant voor mij nog geen balkje heeft gezet, dan zet ik er zelf één natuurlijk (als ik er aan geraak, want dat is ook niet altijd evident).

Maar ik zet standaard altijd één nà mijn boodschappen, zodat de klant nà mij het makkelijker heeft ;)

Ik ben vooral blijf dat ik mijn vaste supermarkt gewoon de self-scan kan gebruiken. Je kar niet meer moeten in én uitladen op een band is zoveel relaxter.

Als iedereen het achter zijn boodschappen legt, dan is het toch altijd in orde?
De eerste aan de kassa hoeft er geen voor zich te hebben.

Nu ik ben ondertussen toch een ophaler bij collect en go, dus geen problemen mee.
Maar zo deed en redeneerde ik er vroeger toch over.

Moest er niemand achter mij staan, zou ik het nog durven open laten.
Moment dat er dan toch ene zou aanschuiven gewoon even eentje achter mijn shizzle droppen toch! 💯

Waarom moet zoiet simpel moeilijk gemaakt?
Nu ja als die simpele voor U dat niet snapt, dan leg ik er ook wel eentje voor mijn boodschappen natuurlijk.

Je kan de vraagstelling anders interpreteren wanneer je zegt van, er ligt slechts 1 balkje...

Wat doe je?
Meestal plaats ik dan mijn hand gewoon achter mijn boodschappen. (Niet dat ik mij over die band drapeer, lol, maar ik gebruik mijzelf dan als balkje, gelijk veel mensen)

Ik voelde me gisteren een rebel toen ik zonder vlammende blikken rond te strooien een balkje voor en achter mijn boodschappen plaatste. :unsure:

Kan je prints kiezen? In de trend van 'Back the F off' ofzo? :unsure:
Dit balkje is de ideale manier voor reclame-uiting. U kunt reclame tonen in het balkje. Het balkje wordt geleverd zonder papierinleg en eindkappen.

Ik ga er dus even vanuit dat je dat zelf kan afdrukken. Leef je uit.

Erna. Lang geleden dat ik nog in de Makro geweest ben. Daar moest je uw Makro-kaart voor uw boodschappen leggen. Ik geloof niet dat er beurtbalkjes lagen of toch niet op gelet.

Respect voor @Chill Panda om een bevraging te doen bij de supermarkten trouwens. :unsure:

Dit balkje is de ideale manier voor reclame-uiting. U kunt reclame tonen in het balkje. Het balkje wordt geleverd zonder papierinleg en eindkappen.

Ik ga er dus even vanuit dat je dat zelf kan afdrukken. Leef je uit.
Kheb eigenlijk liever deze

Een U balkje

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan