Beraldo
Member
Ik zou graag een nieuwe forumgame voorstellen. Uit ervaring weet ik dat dit soort spellen niet alleen erg leuk zijn, maar ook ideaal om nieuwe muziek te ontdekken en te zien hoe breed (of verrassend
) de muzieksmaak op dit forum is. Mocht dit in de verkeerde sectie staan, mag dit gerust verplaatst worden. Mocht dit spel niet op het forum thuishoren of mocht het niet aanslaan bij de leden, alvast mijn excuses hiervoor.Hoe werkt het spel?
- Je stuurt mij een PB met:
- een land
- een song uit dat land die voldoet aan de onderstaande regels
- een link naar zowel YouTube als Spotify
- Zodra we 20 (of meer) deelnemers hebben, plaats ik in dit topic een overzicht met alle ingezonden nummers, telkens met het bijhorende land. Alle gekozen landen komen onderaan deze post in een overzichtslijst, zodat iedereen weet welk land NIET meer gekozen kan worden.
- Daarna is het de bedoeling dat iedereen alle nummers uit de lijst beluistert.
- Tot slot deelt iedereen punten uit door middel van een PB naar mij te sturen. Dat gaat aan de hand van onderstaande puntenlijst.
12:
10:
8:
7:
6:
5:
4:
3:
2:
1:
Reserve 1:
Reserve 2:
Wanneer iedereen zijn/haar punten heeft ingediend, gaan we aan de hand van Scorewiz op zoek naar de winnaar van het eerste Beyondgaming Muziekfestival. Dat zal er ongeveer zo uitzien:
Zoals altijd zijn er wel een aantal regels waar inzendingen aan moeten voldoen. Let op: de verantwoordelijkheid voor de controle van deze en bovenstaande regel ligt bij de inzender.
- Alle inzendingen zijn en blijven anoniem totdat alle stemmen binnen zijn.
- Het gekozen nummer mag maximaal 25 miljoen views hebben op respectievelijk Spotify en YouTube.
- De gekozen artiest mag niet meer dan 3 miljoen maandelijkse luisteraars hebben op Spotify.
- Het is niet toegestaan om een nummer in te zenden dat aan het Eurovisie Songfestival heeft meegedaan. Het Beyondgaming Worldvisionsongfestival is er om nieuwe muziek te ontdekken, niet om Eurovisiesongs te herkauwen.
- Let er op dat er een directe relatie is tussen de artiest en het land waaraan de artiest gekoppeld is. Het is niet de bedoeling dat iemand met een Indonesische oud-achteroom Indonesië vertegenwoordigd, dus let daarop.
Alvast heel veel succes - Ik stel de voorlopige deadline om in te sturen op 15 februari 2026 om 23.59u. Zodat iedereen genoeg tijd heeft om een liedje te vinden.