BG Tegen Kanker (15/03) Boom - De Schorre

Loser

Supermoderator
Crowdfunder FE
Kom op Tegen Kanker organiseert op 15/03 weer de 100km-run in Boom. Een evenement waar wij om verschillende redenen graag mee onze schouders onder zetten!

In dit topic vind je weer al het nieuws rond onze teams, de peter en meter van deze actie, waar je ons kunt opwachten op de dag zelf om ons toe te juichen of uit te jouwen en kunnen jullie zelf ook afspreken om onderling te carpoolen, of online te volgen. Wie nog een leuk idee heeft in aanloop naar de dag zelf, mag dat hier ook altijd delen.

Ons team vind je hier, en zoals je ziet, hebben we nog een spaarpotje van vorig jaar. We hebben op dit moment 1790/2750 ingezameld. Nog maar een kort eindje te gaan dus! Daarvoor hebben we nog tot februari, maar hoe rapper we rond zijn, hoe liever. Dat geeft de organisatoren een beetje rust om alles uit te werken.

De eerste en grootste actie zal zo meteen al worden aangekondigd.

Allee 100 euro minder om op te halen, net gestort 😉
Rapper dan je schaduw! Je mag dan nog een naam doorgeven als het voor iemand is. Of 4x in jouw geval!

Want dat is dus de actie dit jaar. Een bloem opdragen die wij dan op dragen tijdens het lopen!

Het gaat eigenlijk goed vooruit! We hebben al voor 505 euro aan nieuwe giften, zitten nu in totaal aan €2295 en hebben dus al 100 bloemen ingezameld!

Voila, ook gestort, goed dat jullie dit topic hier aangemaakt hebben - goede herinnering bovenop de teller op de forum homepage (y)

Voila, ook gestort, goed dat jullie dit topic hier aangemaakt hebben - goede herinnering bovenop de teller op de forum homepage (y)
Ook wat gestort ❤️

Super, dikke merci!

We zitten ondertussen aan een mooi bedrag, maar we zijn er nog niet. In deze tweede ronde -en dus voor de bloemen- hebben we nu €635 opgehaald. Dat komt overeen met 127 bloemen! In totaal zitten we aan €2.425 van de 2.750. Het is wat vroeg om nu al van de eindsprint te spreken, maar het komt toch in de buurt!

Er is nog wel wat werk, want de bloemenmeisjes zitten ondertussen nog maar aan een tiental... maar het zou een erg zen werkje zijn, met haken en alles. Die kant gaat ongetwijfeld helemaal in orde komen :D

Ondertussen is het loopteam ook compleet. Dat kan ik ineens ook voorstellen!
40km: kersvers vader @Vlitser
30km: @Strijkijzer
20km: @Booka
10km: @Loser

Onze ambities zijn beperkt, maar de 4 uur is altijd een mooi doel. Samen aankomen blijft het belangrijkste!

En we sluipen dichterbij! We zitten aan de €2530!

Nog 240 te gaan, de laatste kansen om ons nog een bloem aan te naaien. Wie straks op tijd is, mag trouwens mijn bloemetje plukken :o

En het is gebeurd! Met de laatste stortingen zijn we over de streep! Fantastisch.
Bedankt voor jullie inzet, allemaal. Weer een steentje dat BG heeft bijgedragen aan hopelijk een nieuwe behandeling of op z'n minst een betere bijstand tijdens. Super!

Met nog 1 week te gaan zijn alle bloemen opgespeld… spoiler: 200 gehaakte bloemen wegen wel iets!!
IMG_6756.jpeg

Ik heb me jammer genoeg moeten laten vervangen voor de loop, maar @makila heeft dat enthousiast rechtgezet! Die loopt met mijn nummer.

Dat betekent ook dat ik iets meer tijd heb om te mieten en grieten en een pintje te gieten. Vanaf 9u zal ik er zijn, en we verwachten de 100km te finishen rond 14u.

Er zijn shuttlebussen van het station van Mechelen naar De Schorre, en er is parking voor fietsen en auto’s. Pas wel op, voor de auto moet je een parkeerticket aanvragen.

Hopelijk tot dan!

De lopers kun je tracken via deze link:

Het is te zeggen, je trackt Vlitser en de rest is het pad voor hem aan het effenen!

Terug
Bovenaan