BG's 11de bordspelquiz

Joeri

Redacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
llQHEYc.png

Deze quiz is opgesteld door @StanTem.

15 vragen. Zowel meerkeuzevragen als juist/fout vragen. Daarnaast zitten er door het betalend Kahoot-account nu ook puzzels (juiste volgorde zetten) in verwerkt, zijn er meerdere antwoorden mogelijk, worden foto's stuk per stuk onthuld en kunnen afbeeldingen als antwoord gegeven worden.
Bij een goed antwoord krijg je punten. Hoe sneller je juist antwoordt, hoe meer punten je verdient.

Deze quiz kan door 50 personen worden ingevuld. Vol is vol.
Deelnemen kan tot en met dinsdag 23/3/2021.

BELANGRIJK: GEBRUIK JE BG NICKNAME! ALS IK JE NIET KAN TAGGEN, WORDT JE DEELNAME VERWIJDERD!

Deelnemen kan hier:

Hahaha ik was de quiz aan het invullen en ik zag dat Wacko Santa nog niet halverwege de quiz al 2000 punten los voor mij stond.

Ik ga in een hoekje gaan wenen nu.

@wacko, hoe kom jij aan die kennis?
- je leest elke dag over games?
- je woont in boardgamegeek?
- je bent boardgamegeek?
- je fopt kahoot?
- je bent eigenlijk de quizmaster?

Woohoo! 2e 🥈, op slechts 2.5k punten van Wacko Santo. :ROFLMAO:

Ik had ook meerdere vragen fout... de truc is als je het niet weet: snel genoeg weten dat je het niet weet en snel gokken, denk ik dan. Behalve dan dat ik elke keer dat ik het niet wist het fout had. :cry2:

@wacko, hoe kom jij aan die kennis?
- je leest elke dag over games?
- je woont in boardgamegeek?
- je bent boardgamegeek?
- je fopt kahoot?
- je bent eigenlijk de quizmaster?
allen hierboven en ik krijg de antwoorden van ST ook telkens op voorhand doorgestuurd he :p. Tis maar kwestie van af en toe een foutje te maken om het niet te laten opvallen.

Neen, effe serieus, ik luister best wel wat podcasts over boardgames, net als dat BGG inderdaad de grootste afleider is tijdens het werk. Het nieuws daar lezen in combi met die Podcasts, dat helpt gewoon wel. Tevens een goed visueel geheugen hebben en goed zijn in zulke 'overbodige' kennis onthouden, da helpt.

Aan de andere kant, vraag mij geen 5 voetballers, want daar ken ik er geen hol van, net als de nieuwste video-games (behalve als het Destiny2-gerelateerd is :p)

Wacko Santa betaalt goed dus ik verdien er toch schoon aan. Kwestie van mijn bescheiden collectie toch wat te kunnen laten groeien.

Tevens, dik de helft van de spellen in de 'raad het bordspel' topic weet ik dan weer niet, dus het is vooral nieuwtjes en weetjes en veel weten over de meer bekendere (ook wel gehypete) spellen.

Terug
Bovenaan